Alla inlägg den 18 januari 2024

Av Fester Bestertester - Torsdag 18 jan 20:20

Tja på er, alla glada laxar! Här sitter jag mol allena och längtar efter en kraftig karls famn. Har inte haft någon att brottas med på länge nu och känner suget efter en hård och skoningslös brottningsmatch. Det blev att kika lite på en Gertd Fistulator-film med killar som gillar samtidigt som jag satt med analpluggen inne. Det tog bort det värsta av begäret, men inte fullt ut och inte så värst länge. Det får bli en vända till RFSL imorgon och boka en kille att ha lite skoj med. Nacksving, dubblenelson, pang, tjoff, smack! Med tanke på min avföringsinkontinens kan jag inte ha påhälsning därbak sju dagar i veckan, min stackars ringmuskel måst få återhämta sig. Men vad gör man inte när suget efter en adonis kommer? Nu är det jag som sätter på en film till och gör det skönt för mig. Inte lika bra som äkta vara, men släcker min törst efter killar en stund i alla fall. Det blir att ställla klockan på ringning och gå till RFSL så fort de öppnat. Jag måste ha en karl.


MVH/Lennart K Lindström

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards