Alla inlägg den 8 januari 2024

Av Fester Bestertester - Måndag 8 jan 20:48

Banz Freckenbauer hart avlidigt nästan 80 år gammal. Som spelare representerade han Bayern Mûnchen och New York Cosmos.  Han vann ett VM-guld och ett EM-guld som spelare, men hade stora framgångar även övriga år som aktiv. Hatten av för dig. Du var en gigant och förblir en sådan i våra hjärtan törs jag lova.

Av Fester Bestertester - Måndag 8 jan 17:47

Jag har fortsatta problem med spelet "The legend of Zelda: Tears of the kingdom". Är i lava templet och bara springer runt på måfå eller åker gruvvagn i samma stil. Spel hör barndomen och ungdomen till, men jag finner visst nöje i hobbyn. Men blir frustrerad när saker går mot mig i spel. Jag vill ju inte fuska via Youtube, vill inte leva med att ha fuskat. Men samtidigt känns det som enda vägen framåt. Är det så himla farligt att fuska en smula, undrar jag? Jag har varken tålamod eller ork att ge det allt jag har och det en länre tid. Förr om åren steppade jag upp när det blev svårt, numera flyr jag undan. Ska jag sälja mitt spel? Ska jag ge det några chanser till? Dessutom sitter jag fast i ett annat spel, nämligen "Metroid Dread". Och "Luigi's mansion 2". Och en hel räcka med spel. Jag klarar inte av spel för barn, det känns skämsigt.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards