Alla inlägg den 18 december 2023

Av Fester Bestertester - 18 december 2023 21:50

Min kompis har tjatat på mig i flera veckor, om inte månader. Han vill dricka öl med mig och det har jag inget emot. Men vad värre är: han förväntar sig att jag ska bjussa honom på ölen och det har jag inte råd med. Han tycks tro att jag är gjord av pängar och vägrar att ta in det jag säger. Han hade mage att kalla mitt "undvikande beteende" för svek. Sitt du på ditt gruppboende och runka pitten öm, mig har du fått pengar av så det räcker och blir över. Snubben är sociopat, det har han papper på. Men jag är trött på att bli blåst, jag sätter ned foten här och nu. Hände weg från min plånbok.


MVH/HerrX

Av Fester Bestertester - 18 december 2023 19:44

En annan är lite av ett geni och jag har kommit på flera ordvitsar. Här kommer några:


Tord Grips fru heter Polly.


Sverige har fått en krigisk försvarsminister: Ann Grip.


Jag var på semester i Aten, men förstod inte vad de sa. Rena grekiskan.


Världens yngsta barnskådespelare: Jodie Foster.


Vänligen känn er välkomna att dra dessa roliga ordvitsar för alla i din omgivning.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards