Alla inlägg den 31 december 2023

Av Fester Bestertester - 31 december 2023 23:48

Festa på ni bara, ungdomar och vuxna. Jag planerar att gå ut tidig morgon imorgon och leta efter pantburkar. Jag när en förhoppning att få ihop 40 stcken, då har jag råd med den minsta ölen på bästa haket God vän. Det gäller att vara ute i tid, för det finns andra burkletare därute. En asiatisk man och jag har börjat hälsa på varandra. Han har en pinne med gripklo på, sådant snitsigt har inte jag. Jag använder mina händer och det räcker tycker jag. Gripklo är överkurs. Det gäller att köra ned nävarna långt i papperskorgarna, då kan man hitta en del. Jag tror God vän har öppet imorgon. Har de inte det får jag suga på ramarna en dag till och komma tillbaka på tisdag. Förhoppningsvis med hela 50 spänn på fickan. Eller mer, vem vet? Varför sitta hemma och glo när hela världen möts på God vän?


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 31 december 2023 22:51

Ja, gott nytt år önskar jag alla läsare. Jag sitter hemma och ugglar och har tänkt att vara vaken tills en stund efter tolvslaget. I dryckesväg har jag kvar två av ynka fyra starköl, så någon nyårsfylla blir det inte för mig inte. Jag har underhållit mig med TV-spelet under kvällen och nu rundar jag av den med lite slösurfande. Vore det inte för min dåliga rygg hade jag velat festa loss hos en kompis med kompis, så att säga. Inget homosexuellt, nej då. Smäll av bomber och skicka upp raketer i skyn för all del. Faktiskt hakar jag på pizzatåget imorgon. Beställer en maffig panpizza direkt haket öppnar. Men det är imorgon och först väntar en god natts sömn. Hoppas att ditt nya år blir gott, riktigt gott.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards