Alla inlägg den 28 december 2023

Av Fester Bestertester - 28 december 2023 23:06

Tyärr hade mötesplatsen jag frekventerar stängt idag. Tur då att jag var lat och inte gick dit bara för att mötas av en låst dörr. Det var min kompis som jobbar på kaféet som ringde och berättade det. De har stängt även imorgon så då har jag bara två ärenden att uträtta. Kan komma hem tidig förmiddag och lägga mig på sängen. Som ni kanske vet trivs jag bäst i sängen. Någon lat usling har sjukskrivit sig och det får vi besökare lida av. Nåja, det kan vara bra med en tid utan såskoppar och debiler och kanske läsa en god bok istället. Har ju boken "White line fever" av och om Lemmy Kilmister. Den ska jag sluka från pärm till pärm. Idag, på dagen, för åtta år sedan somnade han in efter en tids cancersjukdom. Ja, jag får väl vackert vänta tills den andre januari innan jag kan gå åter till mötesplatsen. Jag har ju en hel del komedier på DVD att titta på för min dagliga skrattdos. Slashasar att hålla stängt!


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards