Alla inlägg den 26 december 2023

Av Fester Bestertester - 26 december 2023 18:27

En manlig anställd vid ett så kallat SiS-hem har underdagen misshandlats svårt av en hel drös med missdådare. Polisen uppger att det endast var tur att offret överlevde denna brutala attack. Gärningsmännen, vilka är de kanske du undrar. Det rör sig om en skock importerade brottslingar från Långtbortistan. Vi importerar mellanöstern (till exempel) och då är det bara naturligt av vi får en vardag a'la Beirut eller Gaza city. Vissa släkten har väldigt svårt med det här att sköta sig och bli goda och på samhället närande och det spelar ingen roll hur mycket pengar regimen slänger ut på dårskapen. Det ger absolut noll i effekt med antalet kronor det dagligen stjäls från våra gamla, och från oss alla, så att idioterna i regimen och andra partier i riksdagen kan känna sig goda.


Öppna ögonen! Är du lat, bara dum eller rentavt ond? Då förstår jag om du röstar på någon parti från åttaklövern. Tro inte att Sverigedemokraterna ska rå på regimen, de är värsta sortens lögnare. Säga vad man vill om övriga partier, de hymlar i alla fall inte med vad de är och vad de vill. Är: Motståndare till mänsklig mångfald. Vill: Riva hela Sverige och ersätta ursprungsbefolkningen med främlingar. Det kommer att bli ett brutalt uppvaknande, era förbannade förrädare. Idag en Sis-anställd, imorogn du eller jag?


MVH/Werner von Oben

Av Fester Bestertester - 26 december 2023 16:43

När jag skulle ta av mig strumpan fastnade den på stortån. Ryckte och slet, inte helt utan smärta, sedan lossnade strumpan. och det visade sig att stortånageln gått av. Jag som försöker spara till långa tå- och fingernaglar. Det blir så snyggt på tårna när stortångalen smalnar av och de andra tånaglarna rullar sig ned över tåspetsarna. Det kommer att ta minst en månad innan min stackars nagel växt ut igen. Naturligtvis har jag sparat nageln, den sitter jag och fingrar på i brist på yttre stimuli. Du kille, vad kör du med för nagellack?


MVH/Lennart K Lindström

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards