Alla inlägg den 25 december 2023

Av Fester Bestertester - 25 december 2023 18:10

Just nu upplever jag ångest så kraftig att den sprutar ut genom öronen. Helst av allt vill jag medicinera bort den, i andra hand ringa AE, akutenheten. Men jag fiskar inte efter en inläggning och det är främstdet de ska avgöra, om man är i behov av det eller inte. Jag saknar kroppskontakt, en kram kan vara lugnande som ett halvt paket cigaretter. Men jag är ensam, den borne ungkarlen. Jag förtfatar dessa rader växelvis sittande ochväxelvis stående. Jag vänjer mig aldrg vid ångest, den och rösthallucinosen är mina mest besvärande symptom. Jag vill ha en yppig barm att gråta ut i och fingra på. Inte ens en fylla, vilken jag upplever nu, lindrar så värst mycket. Jag har försökt att sova bort joxet, men det funkar inte. Vadi hela fridens namn ska jag ta mig till? Ångest dödar, den som påstår annorlunda är ignorant och/eller dum. Hjälp!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 25 december 2023 17:12

Just nu lyssnar jag på Judas Priest och deras "Ram it down". Sångaren Rob Halford var ju så häftig för en knodd som jag. Mycket läder, nitar, svart keps och sist med inte minst Rob kommer inkörandes på scenen på en Harley Davidson. Inte visste jag att han var bög, han var ju en stenhård metal-artist. Att vara homosexuell visste jag knappt att det var, förutom fascinationen för ändtarmen. Att inte Rob halford dukade under av AIDS är för mig en gåta, men han verkar ha haft vett att använda kondom. Du lurade ned mig i bögträsket, Rob. Är du nöjd nu? Vill du ha numret till Lennart K Lindström? Back in the closet, shitstabber.


MVH/Herrrr X

Av Fester Bestertester - 25 december 2023 16:59

Attans att ASystembolaget ska ha stängt röda dagar. Släpp spriten fri, säger jag. Bara att smyga in på ICA och nappa åt sig ett sexpack när helst andan faller på. Nej då, inte i Sverige. Detta är förmyndarnas förlovade land och vi är alla mer eller mindre omyndigförklarade. Jag borde kräva att regimen ersätter mig, då jag tvingas handla dyr smuggelsprit. Min kran är allt annat änbilligt, så här på ännu en röd dagär det försäljarens marknad. Ulf Kristersson, jag vill ha en femhundring av dig. Jag måste vara berusad kosta vad det vill. Jag tror bestämt att jag startar ett politiskt parti med alkoholfrågan i första rummet. jag har tur som har min kran Goran, även fast det blir lite dyrare att handla via honom. Ruset är ett måste, inte sant?


MVH/Hasse Promille

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards