Alla inlägg den 29 december 2023

Av Fester Bestertester - 29 december 2023 17:33

Nej, det går inte. Jag sitter fast på flera frpnter i spelet. Idag skippade jag storyn och jagade shrines. Jag hittade ett och tog det, men struntade i skattkistan däri. Det var inte så knepigt, till skillnad från viss Shrines som man är tvungen attt vara rena rama Ensten för att knäcka. Allt var inte frid och fröjd, min häst som jag kallar Haywire gick och dog, detta efter att ha blivit träffad ett par gånger av monster och deras vapen. Nåja, jag får leta upp Horse God och få tillbaka kusen. Ett ställe jag sitter fast i är Hyrule Forest, eller om det heter Lost Forest. Och lost är jag... Det gäller att gå exakt rätt väg hela tiden fram till målet, men mörkret tar mig och en röst viskar: you're lost. Hur svårt ska det vara? Snart är det jag som fuskar.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 29 december 2023 16:56

Jag och glada gänget träffades vid Hörsalsparken, klassisk mark för oss utomhusdrickare. Jag var lite sen, kom inte dit förräns vid halv tolv. Ja, jag låg och drog mig, det kan hända vem som helst. Med mig hade jag sex burkar Sofiero, den är en av de billigare sorterna på glasbanken. Det var kul att träffa grabbarna igen. Själv stannade jag hemma igår, så gissa om vi hade saker att dryfta och diskutera. Jag blev lite blöt om rumpan och tänkte ett ögonblick att jag skulle gå till mataffären för att hämta reklamblad och ha som isolering och skydd mot väta, men latheten gjorde sig påmind och jag kom inte iväg. Nåja lite byxväta kan jag ta, så länge det inte är urin. Naturligtvis tömde Mannen med det illröda ansiktet tarmen. Vi fick säga åt honom att gå till ett buskage en bra bit bort i parken och han lydde, som tur var. Jag dröjde mig kvar en stund efter att mina burkar var uppdruckna, vi hade ju det så trevligt. Nu har Systembolaget bara öppet en dag till innan nyåret, så det gäller att bunkra upp. Jag avslutar året som jag började det. Med en fylla!


MVH/Hasse Promille

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards