Alla inlägg den 6 april 2021

Av Fester Bestertester - 6 april 2021 16:25

Caféet är stängt på mötesplatsen till följd av en havererad diskmaskin. Jag fick vackert sätta mig i "vardagsrummet" och glo. Det är främst det billiga kaffet som lockar, men något sådant serverades inte. Jag stod ut i kanske 20 minuter, sedan gick jag hem. Jag var lite trött och fick inga glada skratt åt övriga deltagare. Stadens avskrap går till Mötesplatsen. Och så jag då.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 6 april 2021 00:51

Vår vän från norra Storbritannien (Calum Stewart) har hört av sig via mejl. Han sympatiserar med UFO-Britain, men lägger mest krut på fotbolllen. Han är ett Hearts-fan, men hoppas på Rangers i årets högstaliga och att Ross County inte ska åka ut. I andraligan leder hans Hearts stort och det är han glad över.


Så mycket mer skrev han inte i sitt mail, förutom att han fortsatt dricker Irn-Bru och äter shish-kebab dagligen. Han framlever sitt liv i Niddrie, Edinburgh och är nöjd med det mesta.


Eftersom han inga pengar har att avvara är han formellt sett inte medlem i UFO-Britain, men han är i alla fall med på organisationens pubkvällar. Skål, Calum. Och må fotbollsresultaten gå din väg.


MVH/Fester Bestertester

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards