Alla inlägg den 10 april 2021

Av Fester Bestertester - 10 april 2021 23:41

Jag har idag ej haft någon ångest och det känns underbart. Tyvärr har jag knastankar och viss oro i kroppen, men inget jag inte kan hantera. Oron tycks jag få leva med, men ångest är bara för jobbigt.


På minussidan finns mina röster. De har kommit till mig till och från under dagen, men det är mest ett lågt mummel, inga direkta ordrar. Det kan jag också leva med även fast det inte är roligt.


Du som är frisk är lyckligt lottad. Jag skulle ge nästan vad som helst för att tillfriskna.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 10 april 2021 23:21

Jag och Bosse Rulltårta gick till bästa puben God vän. Jag hade till fem öl, Bosse tror jag fick i sig sju. Tyvätt var han som vanligt snål och jag fick inget låna av honom. Jäkla kapitalist! Jag hade inte råd att bjuda tjejer på något, men där fanns bara en och hon var en riktig hagga. Nu blir det att spara och gneta veckan som kommer, så kan jag gå på lokal helgen som kommer. Hela världen möts på God vän.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 10 april 2021 19:23

Jag blev lite full igår och sitter och försöker minnas om jag ringde akutenheten, AE, eller inte. Hotat med självmord kan jag väl inte ha gjort, då hade ju polisen hämtat mig. Det kanske blev prat om små, ordinära saker och kanske lite sport på det. Lite läskigt med minnesluckor är det ju. Som tur är kommer jag inget att dricka idag, så något nytt samtal blir det inte. Jag försöker att vara restriktiv med att ringa så de inte ska tröttna på mig.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 10 april 2021 19:08

Jag sitter här utan starkvaror igen. Tror jag har minst två sexpack folköl, men det räknas inte riktigt. Planen vara att gå till Systembolaget, men så blev det inte. Man skulle ju kunna ringa Goran, killen som kan fixa det mesta. Jag vill ha mig ett ordentligt rus!


MVH/Hasse Promille

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards