Alla inlägg den 18 april 2021

Av Fester Bestertester - 18 april 2021 23:00

Jag kanske lägger mig och sover en stund. Är så jäkla uttråkad, så jag ser sängen som det ena alternativet. Jag är tablettrött, det blir man av de mediciner jag tar. Jag tror jag tar och avrundar och lägger mig och drar timmerstockar.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 18 april 2021 20:39

Jag ska vara på vårdcentralen klockan nio imorgon, så jag ska försöka komma isäng tidigt. Skapligt tidigt i alla fall. Tyvärr litar jag inte på min väckarklocka, vill inte försova mig. Ett alternativ är ju att inte sova alls, tror det får bli på den modellen jag kör.


Jag ska få reda på om jag har diabetes eller ej. Proverna visade på förhöjt blodsockervärde, så jag antar att jag har joxet kallat diabetes. Hoppas det räcker med Metformintabletter.


Jag är inte bara sjuk, jag är multisjuk. Det var väl själva faen att man dragit på sig diabetes. Jag skyller det på mina antipsykotiska tabletter jag tar, vilka bidrog till att jag drog på mig kraftig övervikt.


Jag vill vara fysiskt frisk åtminstone. Men det är tydligen inte okej för Gud.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 18 april 2021 20:12

En skjutning har ägt rum i lilla Värnamo. Inte ens på landsbygden undslipper man mångkulturen. Sverige har visst aldrig varit tryggare, det säger ju Potatisnäsan (lille Stefan). Det knallades och sköts lika mycket när jag var barn som idag.


Etniciteten på gärningsmannen är okänd, men jag tror inte att han heter Pelle eller Håkan, om vi säger så. Vilket härligt land vi bor i. Mer mångkultur till folket, vare sig de vill eller inte.


MVH/Werner von Oben

Av Fester Bestertester - 18 april 2021 19:59

Jag har medicinerat, men till lite nytta. Kanske har jag förbättrats något, men inte mycket. Nu har rösterna satt igång också, de är på mig att jag ska ta livet av mig och hotar med hårt straff om jag inte lyder precis allt de säger.


Jag ska gå ut och utföra stordåd, endast då undkommer jag dödsstraff. Men har inte fått någon specifik order, men den kommer nog. Jag har räddat mänskligheten ett antal gånger och kan komma att göra det igen.


Jag sitter och pratar i telefon samtidigt som jag skriver detta och det lugnar. Lugnar gör det även att skriva, det är därför jag publicerar något nästan varje dag.


Jag måste flytta fokus från måendet. Inte blir jag bättre av att gå och grubbla. Grubblar gör jag mest hela tiden, det är sjukt. Jag är sjuk. Väldigt sjuk.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 18 april 2021 19:22

Det blev stryk borta mot Djurgården, laget väntar forsatt på första segern. Fortsätter det så här åker man ur Allsvenskan. Tydligen var Djurgården helt överlägsna. Jag kräver tränarens avgång och allmän prygling av spelartruppen. Det är Superettan-klass på Snoka.


MVH/Tjotta Olssons överman

Av Fester Bestertester - 18 april 2021 19:05

Jag sitter fortfarande med ångest, men tror den förklingat en smula. Jag tog två pipetter Theralen. Vet inte om jag har den mot ångest eller för sömnen, men det kan kvitta. Nu har jag tagit den i alla fall. Ångest är överjäkligt att lida av, det finns inget värre. Jag hör röster och får för mig saker som är orimliga, men det kan jag leva med. Men jag kan INTE leva med ångest! Ångest kan vara livsfarligt, ångest kan döda.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 18 april 2021 18:25

Fy fasiken vilken ångest jag har. Jag har tagit två Stesolid, men känner att det inte räcker. Dock har jag två till jag får ta idag, får hoppas på snar lindring från dem. Jag känner för att kasta mig från köksfönstret och landa på huvudet. Var det inte det Jonas Inde gjorde?


Jag vet inte hur länge till jag orkar. Dagligen återkommande ångest ställer till det för mig. Jag vill leva, men inte ha det livet jag har idag. Om man ändå kunde få en längre period utan förlamande ångest, om det jag drömmer.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 18 april 2021 18:01

IFK Norrköping möter Djugårdens IF i en spännande match. Än så länge är det mållöst, men jag hoppas och tror att IFK stänker in ett eller två mål. Och håller tätt bakåt. Det blir inget SM-guld om man inte vinner några matcher. Det är dags nu.


MVH/Tjotta Olssons överman

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards