Alla inlägg den 19 april 2021

Av Fester Bestertester - 19 april 2021 20:35

Jag tror jag rökte tre cigg hemma och fyra på en mötesplats jag går till. Efter det har det bara blivit en hemma. En cigarett på cirkus sex timmar, det är utomordentligt. Då står jag på åtta bloss så länge. har tagit fram en cigg o tändaren, så snart blir det en till. Men "it's no danger on the roof" som man säger i England. Jag snittar en 20, 22 cigaretter om dagen, med den jag tagit fram blir det barre den nionde, eller vad det blir (jag hittar inte miniräknaren). Asbra, sjangdobelt. Jag fixar det här, sanna mina ord!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 19 april 2021 20:19

En charmig och livlig nysvensk trixade till sig flera miljoner, då han spelade svårt handikappad. Verkligheten kom ifatt honom och nu krävs han på 16 miljoner lusidorer. Vad är det för jämra rasism? Alla är lika mycket värda, det säger ju Anny Löf och Potatisnäsan så fort de får chansen. Jag tycker att denna nybyggare ska ha en medalj, han försökte i alla fall att blåsa systemet på en inte oansenlig mängd pängar. Sverige är på väg mot en total kollaps och jag är den första att applådera. Ur det gamla föds det nya, det sunda och det enda rätta. Phönix aus der Asche...


MVH/Werner von Oben

Av Fester Bestertester - 19 april 2021 17:42

Idag fick jag officiellt diabetes. Jag förstod redan innan läkarbesöket jag hade idag att jag hade det. Således fick jag ingen chock av beskedet. Dålig känsel i fötterna är konstaterat, man har ju hört om personer som tvingats amputera fötterna. *Ryyys*.


Jag är rådd att lägga av med rökningen, chips och spånken. Vad blir det då kvar? Sweet fuck all. Det klarar jag inte, inte en chans. Men jag tragglar på med nikotinsugtabletter, köpte ett paket idag.


Nästan 300 spänn fick jag punga ut med för tabletterna, det är ju för fasen lika dyrt som att röka. Stråtröveri! Men jag har klarat i alla fall tre timmar utan att blossa, det är förstklassigt.


Tänk om man följde farbror doktorns råd; Då skulle man sitta på sin pinnstol och glo in i väggen. Nej, it's better to burn up fast than to slowly fade away. Förresten, fuck diabetes!


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards