Alla inlägg den 9 april 2021

Av Fester Bestertester - 9 april 2021 23:03

Man kanske skulle ta och ringa akutenheten. Jag lider av positiva spymptom till följd av min psykssjukdom och vill ha exeprthjälp för att tampas med dem. Då blir jag sugen på att lyfta luren och knappa in telefonnummret till AE, vilket jag har memorerat.


Dessutom börjar mina öl att tryta och det försämrar mitt mående radikalt. Jag söker tröst, jag söker hjälp. Är det så himla fel? Jag vill prata med en förstående kvinna och somna med henne i luren.


Jag och mina sorgliga gelikar skapar arbete. Utan oss fanns det ingen psykkader, vi skapar arbete och bör inte ses som tärande på samhällskroppen. Jag vill helst krama ett fruntimmer, i andra hand prata med någon donna på telefonen.


Om hjälp jag anhåller, av snuten vill jag inte bli anhållen


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 9 april 2021 16:49

En annan har varit uppe sedan sju imorse. Jag hade en tvättid och hade nästan slut på kalsonger, så jag var tvungen att ta tjuren vid hornen och få det gjort. En stund efter det blev det handling i mataffären, bland annat lunchlådor. Har även hunnit med en sväng till Mötesplats Helknas och det var rätt givande. Det fanns flera besökare jag skrattade åt. Fast det viktigaste som var på schemat var handling på Systembolaget. Det blev åtta burkar härlig starköl. Nu är jag redo för helgen.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards