Alla inlägg den 25 november 2022

Av Fester Bestertester - 25 november 2022 23:08

Jag genomlider just nu dag 34 som rökfri. Vore cigaretterna kanske hälften så dyra som idag tror jag faktiskt jag hade fortsatt att röka, så straffskatten på tobak funkar för mig och mitt rökstopp. Visst kan jag sakna den avkoppling ett bloss skänker, men inte nog för att få mig att trilla dit igen. Jag tror faktiskt jag har slutat för gott denna gång efter ett antal tafatta försök. Det gäller att bestämma sig och stå fast vid sitt beslut så är kriget vunnet. Kriget mot den fördöma tobaken. Jag har varit slav under den alldeles för länge. Nu får det vara nog. För gott!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 25 november 2022 18:19

Jag känner mig fortsatt mörbultad. Detr gör ont i vänster skinka och höger höft liksom tryckas innåt och får mig att gå på sniskan. Eftersom jag behövde något att äta blev jag tvungen att gå till mataffären en bit bort, kanske en femminuterspromenad. På vägen dit kändes det okej, men på hemvägen började höger höft krångla och byxorna hasa ned. Detta trots att jag bytt till lite tajtare brallor. Väl inne i lägenheten började jag åter gå som en fällkniv och var tvungen att gå och lägga mig. Hjälp, jag har blivit invalid! Jag ska höra mig för om massage är bra mot mina besvär. Det finns eller fanns en massör här i stan som drivs av en knutte. Där har jag varit en gång och kanske skulle jag gå till baka dit. Eller så går jag till en thai-salong och blir masserad. Jag känner att jag skulle behöva konsultera vården först, kanske är det en operation jag behöver. Vi får se hur det här slutar, mitt julfirande är i fara om jag inte ens kan gå i tio minuter utan att få svåra besvär.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards