Alla inlägg den 21 november 2022

Av Fester Bestertester - 21 november 2022 22:40

Hå,hå, ja, ja... Det är dag 30 utan bloss här för mig. Det funkar, men just nu är jag rätt sugen på en cigarett. Men det går ju inte med mindre än att jag går till en nattöppen mack. Jag får klara mig utan blossen idag också med andra ord. Faktiskt har jag inte haft något sug att tala om under dagen. Däremot just nu är jag fasligt sugen på att dra ned lite rök i lungorna. Bara en cigarett, snälla någon?!? Jag kom nyss hem från en kompis och han rökte. Det triggade mitt begär. Jag kom ju att tänka på att det finns något som heter cigaretter och att de kan vara alldeles ljuvliga att röka. Men jag visade lite ryggrad när jag som bäst behövde det och avstod från att tigga till mig en pinne av honom. Den ståndaktige tennnsoldaten, det är jag, det.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 21 november 2022 22:30

Två storartade tävlingar har idag avgjorts. Först slog England Irak med sex två, sedan delade USA och Nordirland på poängen i en rafflande kamp. Det var kul att Kristian Bale fick göra ett mål för sitt Nordirland. Imorgon går turneringen vidare, då väntar nya, rafflande tävlingar. Det blir att äta chips, dricka läsk och bara njuta av fotbollskonsterna. Nu när Sverige inte är med, dåliga, dåliga, dåliga Sverige, får vi hoppas på Tyskland. Fotboll är världens största sport och EM är det främsta idrottsevenemanget om du frågar mig.


MVH/Tjotta Olssons överman

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards