Alla inlägg den 30 november 2022

Av Fester Bestertester - 30 november 2022 23:37

Tyvärr är bloggen satt på sparlåga. Mental ohälsa och ryggont ligger bakom det beslutet. Men hav förtröstan; Snart hoppas jag att jag och resten av gänget är med på banan igen. Tänk er själva att skriva på bloggen ståendes framför datorn av oro. Det blir inget vettigt skrivet och sådant är vi noga med här på Käftsmällen. Ge oss en vecka så ska vi strax vara tillbaka med full kraft och god vigör. Adjöken.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 30 november 2022 18:45

Danmark är utslaget ur fotbolls-VM. Detta efter att ha förlorat måstematchen mot Nya Zeeland med ett noll. Man hamnade sist i sin grupp med noll vinster. Ett rejält misslyckande för ett Damark som på pappret såg spännande ut, men verkligheten visade sig vara något helt annat. Jag har sagt det förut, vi får nu hoppas på Tyskland. Tyvärr tror jag att europas mest afrikanska landslag vinner gludet, nämligen Frankrike. De har spelare som Friday Mwakondelo, Mbappe, Hussein, Ali Baba och Bongo Banana. Fotbolls-VM, det blir inte större än så här. Tjoff!


MVH/Tjotta Olssons överman

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards