Alla inlägg den 1 maj 2021

Av Fester Bestertester - 1 maj 2021 21:36

Akutenheten ringde upp mig. Ser man på, ser man på. Damen jag pratade med ville veta vad jag hade tagit och jag sa all min Stesolid och två milligram Theralen. Tog efter samtalet mina kvällsmediciner. Jag borde inte ha ringt dem, nu sitter jag och väntar på att polisen ska komma. Jag vill bara ha mediciner som däckar mig, är det för mycket begärt?


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 1 maj 2021 19:10

X, du ska inte behöva sitta ensam och må dåligt. Min dörr står öppen för dig, det är bara att du kommer hit. Jag kan ge dig en erotisk massage och vill du så masserar jag även din tjillevipp. Anal penetrering behöver inte förkomma, bara så att du vet. Jag vet ju att du är straight, men kanske kan jag locka över dig till andra sidan. Jag sitter också ensam och det är synd och skam att vi båda gör det. På med skorna och jackan och skynda dig hit. Puss!


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 1 maj 2021 19:00

Det kommer att bli ett samtal till akutenheten. Vill veta om jag verkligen fått doshöjning av Stesolid. Jag har hitills tagit tio milligram, halva dosen innan den eventuella höjningen. Det behöver inte bli ett så långt samtal, jag känner mig inte upplagd för småprat. Men att bara prata med någon känns lugnande för nerverna. Jag ringer dig, Lotta. Eller Kristin. Eller Ann-Marie. Vem det nu blir jag får på tråden.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 1 maj 2021 18:23

Jag och tossigsa frun är bjudna hem till en god vän med fru. Han heter Nils-Erik och ni tidigare besökare på bloggen känner säkert till honom. Vad hans fru heter kan kvitta, men hon är ett rejält fruntimmer som står vid spiseln varje dag. Det är annat än min lilla toka som knappt kan koka spaghetti.


Det blir en mör stek med potatis och syltlök, det ska bli gott att inmundiga. Med mig tar jag punschrullar, kex och punsch. Allt som behövs för en helkväll, med andra ord.


Jag ska strax ta upp frugan ur källaren och klä på henne. Hon går oftast naken här hemma, men måste skyla sig om hon ska ut. Hon har en uppsättning kläder som hon bär sommar som vinter. Jag kan inte hålla på att köpa vårjacka, sommarjacka, höstjacka och vinterjacka. Bara hon får något på kroppen blir jag nöjd.


Det blir en stärkande promenad till min vän, det sätter fart på aptiten. Jag funderar på att ha frugan okopplad, vi får väl se. Vi kommer snart, Nils-Erik!


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 1 maj 2021 18:09

Jag och Bosse Rulltårta var till bästa puben God vän igår. Jag gjorde av med alla pengar och jag kan tänka mig att Bosse gick hem med svullen plånbok. Han är en bra kompis, men tyvärr benhård kapitalist.


God vän-chilenarna var på plats. Den ena heter Wladimir, vad den andra heter lär jag mig aldrig. Fikret i baren var på sitt bästa humör och bjöd på salta jordnötter. Tyvärr var det snålt med fruntimmer, men lika bra det, då slapp jag bjuda på vin och cider.


Planen är att vi ska gå ut en sväng imorgon också, men då blir det rätt lugnt, kanske två öl. Mer har jag inte råd med. Fast man skulle ju kunna fråga Bosse om ett litet lån. Snåla Bosse. Nåja, det blir nog bra.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 1 maj 2021 00:14

Jag hade en skön kille hemma hos mig under fredagkvällen, vi kan kalla honom Tomas. Vi började lite försiktigt med pill och tafs, sedan tog det fart. Vi blev snart inbegripna i en regelrätt brottningsmatch och båda vann. Vi vann en stunds njutning. Vi låg båda på min säng och pustade ut en bra stund, då vi sugit musten (och kroppsvätskor) ur varandra. När vi äntligen steg upp så väntade duschen och erotisk intvålning av våra möra kroppar. Nu har Tomas gått hem till sig och jag sitter här med ett belåtet leende på mina läppar. Jag går gärna en returmatch snart, Tomas.


MVH/Lennart K Lindström

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards