Alla inlägg den 29 maj 2021

Av Fester Bestertester - 29 maj 2021 22:45

Jag lyssnar på en dubbel-CD med det tarvligaste bandet jag känner till: The Macc Lads. Skviorna är fulla med klassiker som "Sweaty Betty", "Now He's A Poof" och "Nagasaki Sauce". Härligt punkigt och fullt med kvinno- och bögförakt. Precis som jag vill ha det. Undrar just vilken sås de åsyftar i "Nagasaki Sauce". Jag tror jag kan gissa...


MVH/Fester Bestertester

Av Fester Bestertester - 29 maj 2021 22:08

Jag var med några förståndshandikappade på grillning tidig kväll. Vädret var fint och med mig hade jag ett sexpack 2,8:or. Upplagt för en trevlig fest med andra ord. Men jag mådde sämre och sämre och fick gå hem efter en kort stund.


Den förbaskade paranoian och ångesten gör så jag inte kan leva ett normalt liv. Jag kan alltså inte ens grilla utan att må dåligt. Det blev att gå hem och lägga sig på sängen, men oron tvingade upp mig och här stitter jag nu.


Jag har medicinerat med Lergigan, Theralen och Stesolid och kommer snart att smacka på med mer medicin. I stunder som denna överväger jag att ringa akutenheten, men vad kan de göra? Låsa in mig i en månad eller avfärda mig som hypokondriker.


Jag vill skrika ut min förtvivlan över hustaken. Jag vill bli sedd, jag vill bli kramad, jag vill bli lugnad. Det blir en rejäl överdos Stesolid så kanske jag kan lägga mig på slafen igen och förhoppningsvis somna.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 29 maj 2021 00:00

Jag måste verkligen uttrycka min uppskattning för dig, Sune. Du kämpar på trots tilltagande ålder och dåliga finanser. Utan dig hade det inte funnits något UFO-Östergötland eller ens ett UFO-Norrköping. Vi gör dagligen nya landvinningar och växer så det knakar. Snart har vi kanske råd att arvodera dig, det är du värd. Oh, store ledare, led oss vilsna själar.


MVH/Er sektionschef

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards