Alla inlägg den 28 maj 2021

Av Fester Bestertester - 28 maj 2021 22:50

UFO-Östergötland är inte demokratiskt och vi håller inte på med styrelsemöten, årsmöten och sådant tjafs. Jag är den store ledaren och kommer att fortsätta vara det tills jag dör. Jag har idag omvalt mig själv som ordförande och belönat mig med en biskvi och två skorpor till nybryggt kaffe. Jag är värd en klapp på axeln som jag står i och hela tiden kämpar för UFO:frågan. Med mig som ledare kommer vi att nå nya höjder. Grattis till mig, käre Sune.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 28 maj 2021 20:04

Varför blev livet som det blev? Jag är 53 i år och har just ingenting. Ytliga vänner har jag, det är väl allt. Men jag har ingen jag kan ringa och gråta ut för, det går fetbort, för att prata nysvenska. Jag har inga sparade pengar och hankar mig fram på förtidspension, det heter väl sjukersättning, skulle jag tro. Dessutom har jag alla psykiska sjukdomars moder paranoid schizofreni. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag varit inlagd.


Just nu känner jag mig helt ur slag. Jag är trött, slapp och likgiltig. Lika bra att sova bort skiten. Jag önskar att jag hade starköl så jag kan dricka mig till förhöjt stämningsläge. Fasen, jag har inte ens lite jordnötter att mumsa på.


Denna fredag har hittills varit en riktig skruttdag. Jag tror bestämt jag ringer akutenheten och gråter lite.


MVH/HerrX

Av Fester Bestertester - 28 maj 2021 19:33

Jaha, då var det alltså fredag igen. Jag ska inte göra ett enda dugg i helgen. Bara sitta och glo rakt ut på ingenting. Jag har dåligt med pengar och dåligt med ork, det föder inaktivitet hos mig. Orkar inte laga mat, orkar inte se på film. Jag lider inte av depression, jag lider av så kallade negativa symptom. Dagarna flyter ihop till en enda smet utan att jag agerar. Man kanske skulle ta och ställa sig på tågrälsen.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards