Alla inlägg den 17 maj 2021

Av Fester Bestertester - 17 maj 2021 20:43

Det blev stryk borta mot stora starka Varberg. Två ett till motståndarna och jag är så arg att jag skakar. Det är en match kvar innan uppehållet, mot Ellos på bortaplan och det blir väl stryk då med. Sparka tränaren och sparka spelarna. På pungen!


MVH/Tjotta Olssons överman

Av Fester Bestertester - 17 maj 2021 17:56

Jag fick idag en skiva med Deep Purple med posten. Den heter "In rock" och är riktigt bra. Jag tappade musiken i över tio år, då jag inte fick lyssna på musik för vissa demoner. Men nu är jag fri från dem och köper på mig sådant jag haft på vinyl eller lite mer nyproducerat som jag aldrig ägt. Nästa skiva med Deep Purple blir "Machine head". Rock on!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 17 maj 2021 00:21

Fasen, jag börjar bli trött på min dåliga sömn. Jag sitter uppe och glor på datorn, gör inte ett skapandes grand, men går och lägger mig gör jag inte. Nu är det i alla fall lugnt i huvudet, vackert så. Jag ska strax ta mina kvällsmediciner och hoppas bli skönt trött av dem. Det blir inga uppdrag i natt som läget är nu i alla fall. Det är oro för ångest som gör att jag drar mig för att gå och lägga mig. Slår den till måste jag upp och det fortare än kvickt. Nu är det dags att medicinera så avrundar jag skrivandet för den här gången.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards