Alla inlägg den 4 april 2022

Av Fester Bestertester - 4 april 2022 21:40

Jag tar mig välförtjänt några öl så här en måndag. Det är jag värd efter flera dagars torka. Köpte mig åtta burkar Norrlands djup och de rinner ned i strupen i rask takt. Nu måste jag "bara" komma ihåg att inte beställa skivor och tröjor från nätet. Jag garanterar inget, det beror på hur full jag blir. Tror bara jag är inne på kvällens fjärde öl, så än är det ingen "danger on the roof". Inte än så länge i alla fall. Men under berusning kan jag få för mig att ringa akutenheten och annat dumt, hoppas så icke blir falllet ikväll. Jag har inte varit yr i bollen på flera dagar, jag välkomnar ruset med öppna armar. Jag lyssnar på Black Sabbath och trivs med livet. Att ringa AE (akutenheten) och gråta är inget alternativ, inte än i alla fall. En fylla varje dag jag tarvar. Hep, hep!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 4 april 2022 18:01

Som vanligt gick jag till Mötesplats Helknas. Jag går dit för billigt kaffe och för att träffa lite folk. Fem kronor för en kopp inklusive påtår, det är svårslaget. Tyvärr är de flesta andra riktiga såskoppar, men det är roligt att driva gäck med dem. Skratta åt dem och deras fjuttiga liv. Men personalen, vissa i alla fall, går att snacka med. Idag blev det fotbollssnack med en av dem och det var givande. Jag drack fyra koppar kaffe och åt en bit rulltårta, sedan reste jag på mig och gick. Hej då, tant kverulant, Steffe Kommun och alla andra. Vi ses imorgon.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards