Alla inlägg den 10 april 2022

Av Fester Bestertester - 10 april 2022 23:23

Då har det blivit dags att beklaga sig lite igen. Nazi-Tyskland framställde en instruktionsfilm till de som arbetade med mentalsjuka (Dasein ohne Leben) och försepråkade dödshjälp. Lite fel ordval, för de flesta stackare som bodde i Tyskland på den tiden vill nog leva, välja livet framför att gasas till döds i lastutrymmet på lastbilar.


Jag reagerar med apati eller ångest över mitt erbarmeliga liv. En sund och naturlig reaktion när det ser ut som det gör, det kanske överskattade livet. Mådde jag psykiskt bra hade jag inte tillåtit mig att ta vaknätter titt som tätt, eller gå i månader utan att duscha.


Jag lever i mental misär och ser ingen väg ut. Ska det vara så här i kanske 20 år till? Tanken förskräcker.


MVH/Herr X


Av Fester Bestertester - 10 april 2022 22:40

Sorry, Hasse, jag låg och sov och hann inte läsa ditt inlägg (och din inbjudan) förrän alldeles nyligen. Det var ju mindre bra att missa ett tillfälle att få gratis öl. För du hade väl inte på äkta Moderat-manér tänkt ta betalt för dem? Nåja, det går fler tåg. Jag behöver inte hänga läpp, jag har några hundringar till övers och tänker sätta sprätt på dem på bästa puben God vän. Då är du förstås välkommen att följa med, men förvänta dig inte några gratis öl från mig. Jag måste lägga allt krut på min egen fylla. Hör av dig i veckan så spikar vi datum och tid för vår utgång.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 10 april 2022 19:16

Jag kände för att göra något alldeles speciellt och underbart. Jag tryckte upp en analplugg av normalstorlek i rumpan, sedan tog jag på mig kalsonger och långbyxor. Speglade mig så gott det gick och det var nästan omöjligt att se att där fanns något i baken. Därefter tog jag på mig ytterkläderna och tog en promenad. Jag gick ganska långt och gissa om det spände i baken. Jag fick erektion och smet bakom ett större buskage och masturberade frenetiskt. Ingen såg mig och jag knäppte byxorna och gick hem igen. Nu har jag dragit ur pluggen och tvättat av den och sitter tillfredsställd i soffan. Inte måste jag prompt ha en karl för att uppleva njutning.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 10 april 2022 18:28

Det blev ett samtal till Goran, min kran, igår kväll. Han kom förbi med rysk vodka och en platta öl, märket var Karhu. Jag körde ryskt igår och fick i mig nästan hela flaskan. Det som var kvar drack jag idag till frukost. Idag kör jag finskt, har redan börjat med ölen. Söndagar är annars den värsta dagen på veckan, då Systembolaget ej har öpppet och det är sällan att jag köper så det räcker en hel helg. Men nu är jag i gasen, jag arbetar mig igenom min platta Karhu. Kanske ringer jag Ronny, jag har öl så jag kan bjuda på. Vi är ju polare och ställer upp för varandra. Det kan ju vara kul att ha någon att snacka med. Nu avrundar jag mitt skrivande, jag ska sätta mig vid TV:n med en öl i handen. Fridens liljor!


MVH/Hasse Promille

Av Fester Bestertester - 10 april 2022 18:17

Just nu sitter jag vid min elektronhjärna (populärt kallad dator) och skriver. Bredvid tangentbordet står en flaska punsch som jag dricker av. Vidare röker jag en liten cigarill. Grammofonen spelar Harry Brandelius, jag har det mesta han producerat. Jag mår som ni förstår prima. Och vet ni vad? Jag har lagat mat själv. Jag värmde en frysrätt i kartong i mikron och den blev lagom varm. Jag ville inte ta upp min stolliga fru ur källaren, då jag är trött på henne, det var därför jag tog mig i kragen och lagade lite mat. Det var hur enkelt som helst. Nu ska jag läsa lite vågade magasin och dricka lite mer punsch. Adjö med er, mitt herrskap.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 10 april 2022 17:53

Jaha, mitt IFK Norrköping inledde säsongen med att åka ur Svenska cupen och följde upp med en förlust i premiären av Allsvenskan. Just nu möter man AIK, pestråttorna, och ligger såklart under och det med ett noll. Det blir sannolikt förlust idag och i tredje omgången ställs man mot Djurgårdens IF. Visst lutar det åt en förlust där också och jag undrar seriöst hur klubben kan ha kvar sin klåpare till tränare. Ge honom sparken och sänk lönerna för alla spelare. Jag får redan nedflyttningsvibbar.


MVH/Tjotta Olssons överman

Av Fester Bestertester - 10 april 2022 17:11

Det var mig övermäktigt att bytas Internetleverantör. Jag försökte och försökte via fastighetsägarens hemsida, men icke då. Jag kan komma på en enda person som är kunnig på datorer och hemsidor och som skulle kunna hjälpa mig. Om han bara har tid, vill säga. Han har ju fullt upp med arbete, flickvän och diverse bestyr med sina gamla föräldrar. Den siste denna månad går jag off line om jag inte får hjälp av någon. Får väl sätta min tillit till min syster och se om hon kan lista ut vad som måste göras, för själv fixar jag det inte. Jag är helt bakom flötet när det kommer till datorer.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards