Alla inlägg den 5 april 2022

Av Fester Bestertester - 5 april 2022 19:56

Jag har tagit 60 milligram Stesolid idag. Jag kände att jag behövde en rejäl dos lugnande och har överblivna tabletter i köket. Nu känner jag mig en smula bättre, men inte helt bra. Men jag har så jag kan trycka i mig letala doser om jag skulle vilja. Men jag vill inte. Det är inte ofta jag överdoserar eller ens tar rekommenderad dos, det är därför jag har så mycket överbliven medicin. Jag är inte ute efter att missbruka, jag vill bara få ett lugn i kropp och själ. Det är för bedrövligt att man ska behöva droga ned sig för att må på sin höjd skapligt.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 5 april 2022 19:22

Det var inget vidare parkbänksväder idag, så gänget och jag gick in i ett parkeringshus och avnjöt vår medhavda dryck ståendes. Det var bland annat Finske Mannen, Mannen med det illröda ansiktet och Viggar'n på plats. Helt plötsligt satte sig Mannen med det illröda ansiktet ned och bajsade, det blev en rejäl hög, så vi flyttade oss några bilar bort. Vi drack upp våra ransoner, sedan blev det en vända till till Systembolaget. Alla fick handla, det var ovanligt. Själv köpte jag tre starköl, extrastarka. Vädret var lite bättre, så vi gick till Hörsalsparken och hade en fin sittning. Snuten åkte förbi på avstånd, men stannade inte och plågade oss, det var ju tur. Nu är jag hemma och ska snart lägga mig för dagen. På't igen imorgon.


MVH/Hasse Promille

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards