Alla inlägg den 13 maj 2021

Av Fester Bestertester - 13 maj 2021 17:47

Jag gav mig aldrig ut i natt, jag fick inga befallningar. Skönt, det blev faktiskt lite sömn istället för att stå vid frontlinjen med sinnena på helspänn. Kanske vill "I" ha min hjälp i natt istället och så klart ställer jag upp. Jag har ett öppet sinne och är uppkopplad mentalt till andra dimensioner och andra väsen. Det är spännande att vara agent.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 13 maj 2021 01:09

IFK Norrköpings lesbianer spelar i den så kallade Elitettan. I serien finns ett lag kallat IF Brommapojkarna. Damer i en herrförening? Vadfalls? I dagens PK-samhälle känner sig folk ofta kränkta och hetsade mot, så namnet Brommapojkarna får knappt skrivas ut längre. Det ska vara BP rätt och slätt. Det är ett könsneutralt namn och både herrlagets och damlagets spelare bör benämnas "hen" för att inte såra någon. Byt snarast namn till Brommahenarna.


MVH/Tjotta Olssons överman

Av Fester Bestertester - 13 maj 2021 00:54

Då var det natt igen då och jag ligger i beredskap. Eller sitter i beredskap. Jag slösurfar, men lita på att jag är redo att störta ut om kampen så kräver. Som tur är är det uppehållsväder, men okej, ska stordåd utföras får man inte gnälla på vädret. En natt kan innehålla allt från patrullering till lössläppande av energistrålar och min hjälp kan behövas från Tråbrunna i norr till Kvarnberget i söder. Jag greppar foliehatten och ger mig ut så fort order kommer.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards