Alla inlägg den 14 maj 2021

Av Fester Bestertester - 14 maj 2021 13:28

Snart är det helg och här listar jag vad skribenterna ska göra.


Bosse Rulltårta och Ronny ska till puben. Herr X ska vila på sängen. Arg motalabo ska låta frugan steka falukorv och koka makaroner. Hasse Promille ska dricka öl utomhus med sina vänner i a-laget. Tjotta Olssons överman ska följa sportresultat via text-TV. Lennart K Lindström ska förlusta sig med en hembeställd kille.


Inget uppseendeväckande med andra ord. Men så skönt att helgen är här.


MVH/Fester Bestertester

Av Fester Bestertester - 14 maj 2021 00:40

Jag ska minska mina besök på Faecesbook. Mina så kallade vänner lägger mest upp bilder på halvätna måltider eller tio foton om dagen på katter. Så himla ointressant. Enda behållningen är olika grupper man kan gå med i och jag är med i några stycken. Bland annat en som handlar om IFK Norrköping, men jag skriver aldrig i den. Det är endast en modenyck, fler än jag lär tröttna. Sedan är censuren hård, man får inte posta läckra bilder man hittat på någon fräck porrsajt. Jag har inte skrivit på sex dagar, det kan gott bli sex månader.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 14 maj 2021 00:23

Jag söker en kvinna i åldern 20 till 60. Du får gärna vara överviktig men ej ha potatisnäsa, då det är det fulaste jag vet. Jag är en psykiskt sjuk man på 52 år som ogillar barn och skogspromenader. Jag har inte mycket att erbjuda dig, men jag är en jäkel på att supa mig full, även fast jag just nu har en nykter period. Som förtidspensionär har jag all tid i världen för Dig och med lite stöttning kan jag svänga ihop olika maträtter, då jag är dokumenterat duktig i köket. Men såser kan jag inte göra, det har jag aldrig lärt mig. Känner du för det får du gärna PM:a mig. Än kan jag känna kärlek även fast det var länge sedan sist.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards