Alla inlägg den 22 maj 2021

Av Fester Bestertester - 22 maj 2021 00:21

Min vana trogen är jag vaken fast det är natt. Sova kan jag göra under dagen. Risken för en offensiv från fienden är betydligt lägre då än nu, så jag kan ligga på sängen så länge det är ljust ute. Så fort mörkret sänker sig är det jag som sitter med ytterkläderna på, redo att hörsamma varje order och befallning jag får. Ingen i min bekantskapskrets känner till mitt arbete för "I" och lika bra är det. Om jag berättar för någon utomstående om mitt engagemang måste den personen likvideras av säkerhetsskäl. Visst känns det bra och ärofyllt att vara hemlig agent, men jag skulle vilja ha en dusör för mitt arbete, allra minst en medalj. Fast jag är idealist och förväntar mig inga gåvor eller tjänster. Jag utkämpar ett utnötningskrig mot fienden, mot "O" och då får man vara beredd att offra allt. Kom an bara, alla ondsinta utomjordingar. Här är en medborgare som fortfarande har ett hjärta som slår och har ett hjärta för sina nära och kära. Totalt krig!


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards