Alla inlägg den 2 april 2022

Av Fester Bestertester - 2 april 2022 18:41

Det blev att lägga en beställning på tre Tintinalbum. Nämligen "Faraos cigarrer", "Blå Lotus" och "Det sönderslagna örat". En person på mötesplatsen väckte mitt intresse för Tintin åter, plus att jag hämtade hem mina sönderlästa album från mammas och pappas dödsbo. Hoppas de kommer i hårda pärmar, det glömde jag att kolla upp. Jag skäms inte för att jag läser serier. Ärligt talat läser jag inga serier förutom med den orädde journalisten. Men ska försöka hitta Spirou i nyutgåvor, det är en annan favorit från barndomen. Det är helfestligt med serier.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 2 april 2022 18:26

Efter att ha hällt i mig en sex, sju öl kom jag på den "briljanta" idén att ringa till akutenheten. Detta var i natt. Döm om min förvåning när den som svarade var min före detta kontaktperson. Jag kom helt av mig och började fråga ut henne om hennes nya arbete och hur hon trivdes. Kommer inte ihåg så mycket mer. Nåja, jag tror inte jag hotade med självmord eller att bruka våld mot någon, för polisen kom aldrig och ringde på min dörr. Nej, vet du vad? Jag måste sluta okynnesringa AE (akutenheten). En jäkla ovana jag lagt mig till med. Sorry, Hervor och övrig personal på AE.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards