Alla inlägg den 15 september 2021

Av Fester Bestertester - 15 september 2021 19:22

Jag drar imorgon till RFSL och beställer hem en kille. Jag måste få brottas lite och ha en fin stund med en annan kille som gillar killar. Urvalet i min stad är tyvärr inte det bästa, jag önskar att fler män blev homosexuella. Den kille som kommer hem till mig ska få en de luxe-behandling med välkomstdrink, massage och slutligen brottning. Kanske sover han över och vi går en returmatch på morgonen. Oj, nu blev jag sugen på att gå i klinch med en annan karl.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 15 september 2021 17:55

Jag var till soc förut och hämtade lite pängar. Ett par tusenlappar in på kontot, det är grejer, det. Det suger i tarmen och jag längtar efter att gå till bästa puben God vän, men kanske skrinlägger jag de planerna. Jag måste ju ha något att äta. Fast jag kan leva på snabbmakaroner och ketchup, det är prima mat. Jag skulle ju kunna gå till puben och beställa in en läsk och bara sitta där och insupa den trevliga atmosfären. Träffa Fikret och gänget och bara chilla. Vi får se. Men nu är jag stadd i kassan i alla fall.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 15 september 2021 17:01

Jag har idag inhandlat tolv burkar Norrlands djup på 6,8 %. De står i kylskåpet och väntar på mig. Vänta får de göra då jag inte planerar att dricka något idag. Jo, dricka ska jag, men inte starkvaror. Jag har två sexpack Emdbräu, det billigaste joxet från mataffären och ska väl tippa i mig ett sexpack. Jag dricker tvångsmässigt när jag sitter vid datorn, det beteendet kan jag inte förändra. Jag får bli full imorgon istället. Bra att jag håller mig nykter ikväll då jag ska upp i svinottan och gå till mottagningen för injektion. Men imorgon smäller det!


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards