Alla inlägg den 7 september 2021

Av Fester Bestertester - 7 september 2021 15:03

Finns det någon läsare som kan tänka sig att komma till Norrköping på dejt? Jag vill träffa nya karlar och kan betala för mig om så krävs. Du får en femhundring om du kommer till mig och du får gärna sova över. Jag vill ha någon att brottas med och ta för mig av. Jag är mycket erfaren och vet hur man ska hantera en partner. Observera att samlag inte är ett måste utan det tar vi som en bonus. Du kanske är straight och aldrig har varit med en kille, då kan vi utforska varandra i lugn och ro och kanske jag tar lite grepp på dig. Du bestämmer hur långt du vill gå. Låt nu PM:en rassla in, jag villl ha just dig.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 7 september 2021 14:19

Jag var en sväg till Mötesplats Helknas. Tyvärr har caféet stängt på grund av en vattenläcka, så vi fick sitta i det så kallade vardagsrummet. Läckan uppstod i onsdags och ännu har de inte fått tag i en rörmokare, så det kan dra ut på tiden innan de öppnar igen. Jag tog mig en kopp kaffe och satt och filosoferade lite, sedan reste jag på mig och gick hem. Det är ju dötrist att bara sitta i det så kallade vardagsrummet och glo och lyssna på de andras pladder. Mycket roligare att hänga i caféet där det är liv och rörelse. Hoppas, hoppas att de öppnar caféet imorgon.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards