Alla inlägg den 21 september 2021

Av Fester Bestertester - 21 september 2021 22:07

They call us huns, the infidel papists. Fuck 'em all, they're just pieces of deplorable trash. Hibs and Celt's only draw attention from the less gifted, the retards. Fuck off and die, you disgusting lumps of droppings. Glorious Hearts, fuck the Hibs! And Celtic. Go 'Gers (We Are The People, WATP) and go Hearts. The pope is a certified shitstabber and what are you gonna do about it? Sweet fuck all, you pieces of human trash. Up the Hearts, up Rangers!


Cordially your Calum

Av Fester Bestertester - 21 september 2021 17:56

Det har tyvärr redan blivit fyra goda små cigaretter, jag kunde inte hejda mig själv. Tre rökte medan jag var på Mötesplats Helknas och en har det blivit hemma. Just nu suger jag på en snus och den tar jag inte ut förrän den börjar bli riktigt rinnig. Då kommer det att dröja kanske en timma innan jag tar nästa lilla bloss. Men så mycket som tio lär jag inte röka och bara det är ett stort fall framåt. Sluta helt kommer jag nog aldrig att göra, men att hålla joxet på acceptabel nivå kan jag. Det har jag bevisat för mig själv den senaste veckan eller så. Duktiga jag.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 21 september 2021 17:39

Det blev ett stopp på Systembolaget för inhandling. Sex stycken Norrlands djup blev det. Helst vill jag ha åtta öl så att jag blir full, men sex funkar skapligt det med. De är rätt starka (6,8%) och sex av dem blir jag lite lullig på. När verkligheten gör sig påmind vill jag kunna fly bort i alkoholdimman. Jag dricker för att kunna koppla av. Hade jag haft ordentligt med Stesolid hade jag inte behövt köpa alkohol, jag fattar inte varför läkare är så snåla med benso. Är det bättre att man super sig alldeles trasig, eller? Nåja, mina öl kommer att sitta fint, den saken är säker. Synd bara att jag inte orkade släpa hem fler från affären.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards