Alla inlägg den 3 september 2021

Av Fester Bestertester - 3 september 2021 23:56

Jag lyssnar på en skiva jag växt upp med, nämligen Led Zeppelin II. Hårt, flummigt och välspelat på en och samma gång. Bandets andra produktioner kan väl mäta sig med detta album, men kommer ändå inte upp i jämnhöjd med tvåan. Klassiska låtar från spår ett till det sista. Det är nästan så jag blir sugen på lite LSD när jag lyssnar på denna platta.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 3 september 2021 21:56

Det blev en helkväll på bästa puben God vän igår. Bosse Rulltårta och jag var där ända till stängningsdags och hade det förträffligt. Bosse hade den goda smaken att bjuda på några öl, det var schysst. På TV:n såg vi Sverige slå Spanien och jag blev så glad att jag gav Fikret i baren fem spänn i dricks.


Idag var jag helt förstörd när jag vaknade, så jag har mest legat på sängen. Borta är de dagar man kunde festa hela natten och piggt skutta ur sängen morgonen därpå, nu måste jag återhämta mig hela nästkommande dag.


Bosse och jag har pratat lite om nästa gång vi går på puben, kanske blir det redan imorgon. Vi får se. Hela världen möts på God vän!


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 3 september 2021 21:44

Stolpskotten i sveriges landslag lyckades faktiskt vinna hemma mot stora, starka Spanien. Det var oväntat, det trodde jag inte. Det bådar gott inför den närmaste framtiden, där man ställs borta mot Grekland. Om fyra dagar smäller det allstå igen, vi får hoppas att vårt landslag konserverat formen. Qatar 2022, finns det plats för lilla Sverige?


MVH/Tjotta Olssons överman

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards