Alla inlägg den 19 september 2021

Av Fester Bestertester - 19 september 2021 20:57

En läkarklant har ställt till det för mig. Jag har varit utan min livsviktiga Stesolid sedan den 25:e augusti och jag börjar gå i bitar. Jag tar tre till fyra tabletter om dagen och "måste" ha dem för att fungera i vardagslivet. Nu har de alltså blivit mig berövade och jag får uppbåda all min mentala styrka för att inte ringa akutenheten och böla. Det blev något knas med mina mediciner efter min senaste inläggning, jag saknar även Clozapine i mina små medicinpåsar. Jag som patient ska bara hålla käften och dra i mig det som skrivs ut oavsett i vilka doser det är och oavsett om det är adekvat dos eller inte. Jag är trött på vimsiga kvackare, jag kräver min Stesolid åter.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 19 september 2021 17:28

IFK Norrköping slog bottenlaget Örebro SK med tre mål mot noll. Jag såg matchen och hemmalaget vann rättvist, även om det krävdes ett självmål för att spräcka nollan. Toppbetyg går till Jan Hellström och Tomas Brolin i IFK-dressen. Fortsätter det så här kan det bli en topp tre-placering för IFK. Men då måste man ha inte så lite tur. Det må kännas avlägset, men man vet aldrig. Det är en av tjusningarna med fotboll.


MVH/Tjotta Olssons överman

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards