Alla inlägg den 10 september 2021

Av Fester Bestertester - 10 september 2021 23:51

Detta är ett livstecken från nattmannen X, er kämpe under dygnets mörka timmar. Jag sitter med skorna på (jacka behövs inte så här på sensommaren) och är redo att kasta mig ut på farofyllda uppdrag. Mina röster säger åt mig att såga av huvudet av en staty och det låter rimligt. Fast jag har ingen såg, får väl försöka bryta av huvudet. Jag arbetar och kämpar för "I" i kampen mot onda reptilianer och annat intergalaktiskt pack. Sov på, du eländiga Svensson, så greppar jag svärdet och gör processen kort med vår planets fiender. Ett enormt ansvar vilar på mina axlar, men jag är en titan och räds inte de uppgifter jag konfronteras med. Från Chile till Sverige: hela planeten ska leva. Död åt utomjordingarna!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 10 september 2021 19:11

Jag har idag rökt låga tre cigaretter. Kom nyss upp från gården efter senaste ciggen. Den smakade inte något speciellt, jag tror jag slutar helt och hållet. Jag växlar till snus och nikotinsugtabletter, det funkar mot suget. Fast jag ska drick öl ikväll, då kanske jag syndar igen. Nåja, det är bara att kämpa på. Jag har ju varit rökfri två gånger tidigare, men bara i två dygn. Det värsta suget tror jag lägger sig efter en vecka, det vore strålande att klara. Jag tror på mig själv.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 10 september 2021 17:20

Nu är det (nästan) helg och jag har ringt runt till skribenterna och hört mig för vad de ska göra. Håll till godo.


Ronny och Bosse Rulltårta ska till God vän. Sune ska duscha sin lilla fru och låta henne steka en köttbit och koka potatis. Herr X ska överdosera Stesolid och sova bort helgen. Hasse Promillle ska imorgon sätta sig på en parkbänk med gänget och ta sig några öl. Lennart K Lindström ska porrsurfa.


Ja, så spännande blir det alltså för oss här på Käftsmällen. Vad ska du hitta på?


MVH/Fester Bestertester

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards