Alla inlägg den 11 januari 2022

Av Fester Bestertester - 11 januari 2022 22:43

Det blev ingen vaknatt natten som var. Jag sussade sött från kanske klockan tre på natten och hela dagen. Nu är jag utvilad och redo för uppdrag. Det känns spännande att vara utvald, att vara lite förmer än andra människor. Fattas bara, då jag räddat mänskligheten nästan på egen hand. Hade viss vägledning från organisationen "I", men det var jag som gjorde jobbet. Jag hoppas på en lugn natt, kanske till och med lite sömn. Jag måste upp halv nio imorgon då jag har boendestöd, annars är schemat blankt och kan fyllas med uppdrag från "I". Jag är alltid redo att ta kampen.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 11 januari 2022 20:15

Sitt inte och tyck synd om dig själv, X. Självömkan leder ingen vart. Se på mig, mina insändare till bland annat FIB AKtuellt och Motala Vadstena tidning refuserades ett flertal gånger, men inte deppade jag ihop för det. Gör som jag, köp dig en flaska punsch, sätt på en LP-skiva och sätt dig i favoritfåtöljen. Det är boten mot melankoli, det. Upp i sadeln igen och gör det bästa av situationen. Gnäll kommer man ingen vart med.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 11 januari 2022 19:51

Som tur är har jag lite pengar på fickan, närmare bestämt 159 kronor. Det räcker till tre mellanstora öl på bästa stället God vän. Ska jag gå dit nu ikväll? Gudarna ska veta att jag är vrålsugen på öl och även att umgås med folk från hela världen och inte bara tråkiga och stela svennar. Det blir att höra med min goda vän Bosse Rulltårta och höra om han är på eller ej. Följer han med ska jag fråga om han kan bjuda på en öl. Han sitter ju på en förmögenhet som ni vet. Hela världen möts på God vän!


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 11 januari 2022 19:44

Jag är less på mitt eländiga liv. Jag lägger mig någon gång på natten och sover till eftermiddag/kväll. Varje dag är det samma visa. Det vore uppskattat om något skojigt eller bra hände mig, men vad skulle det vara? Att hitta en partner vore det ultimata, men då måste jag ut på krogen och ragga och det fixar jag inte längre. Annat var det på 90-talet, då lekte livet med arbete och hobbies. Nu är jag en vålnad, jag existerar men bara nätt och jämnt. Tro fan man får suicidtankar när man har ett eländigt liv.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards