Alla inlägg den 14 januari 2022

Av Fester Bestertester - 14 januari 2022 17:34

Jag ser här på bloggen att du, X, har köpt starköl. Saken är den att jag har lite dåligt med pängar och därför undrar jag om du kunde bjussa på ett par öl. Jag bjuder igen när jag får pängar. Tänk på din stackars kamrat (jag) som sitter helt torrlagd. Visst hjälper du en vän i nöd? Ring mig om du är en bra och givmild kompis, ring inte om du är snål och dryg.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 14 januari 2022 16:40

Idag kunde jag inte hålla mig, jag gick till Systembolaget. Väl där nappade jag åt mig åtta burkar Norrlands djup. De står på kylning och snart ska jag ta den första. När inte medicinen hjälper mig, skänker mig lugn, får jag dricka alkohol för att gå ned i varv. Åtta 6,8:or, det blir jag full på. Vilken härlig kväll jag har framför mig.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 14 januari 2022 00:23

Eftersom jag måste tvätta imorgon har jag beslutat mig för att ta en vaknatt. Jag hade en tvättid i onsdags morse, men stängde av väckarklockan och sov vidare. Nu har jag slut på kalsonger och vill inte gärna gå utan, så en tvätt är nödvändig. Att det ska vara så förbaskat svårt att komma ur sängen. Sju på morgonen är ju inte ens tidigt, eller var det inte när jag jobbade i alla fall. Nja, jag kanske lägger mig och vilar/slumrar någon timma eller två. Men klockan sju är det jag som går ned i tvättstugan.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards