Alla inlägg den 17 januari 2022

Av Fester Bestertester - 17 januari 2022 23:19

Det blir att ringa akutenheten, AE, i natt. Vill höra en medmänniskas röst och få lite tröst. Se där, det rimmar. Tänker inte snacka in mig på psyket, bara ringa dem och kallprata en smula. Jag bär på stor sorg efter tre dödsfall förra året och behöver tröst och guidning i helvetet kallat livet. Jag har förlorat mina föräldrar och min bästa vän. Kvar finns en handfull bekanta, varav jag skulle klassa två av dem som riktiga vänner. Resten är folk man lyfter på hatten för när man råkar på dem nere på stan och så får det vara bra med det. Jag kommer att prata om att jag förutspådde covid-19-smittan ett decennium i förväg och shape shifters och reptilianer. Hoppas och tror på ett fruktbart samtal. Jag befinner mig i galaxens epicentrum, hos mig händer det grejor.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 17 januari 2022 19:42

Min syster är guld värd. Hon har ordnat med det praktiska efter våra föräldrars död. Skaffat dödsintyg, kontaktat en firma som tömmer lägenheten och mycket annat. Hon var förbi mig direkt efter jobbet och då var klockan efter sex. Hon skulle upp i mammas och pappas lägenhet och röja lite. Hon jobbar heltid och har en egen familj att ta hand om, ändå ställer hon upp och har även tid för mig. Anledningen till att hon var hemma hos mig var att jag fått några brev och jag har för vana att inte öppna dem. Det är ju oftast räkningar och annat otrevligt. Man kan säga att min syster är min gode man. Tack för att du finns, A!


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards