Alla inlägg den 7 oktober 2022

Av Fester Bestertester - 7 oktober 2022 21:04

Det verkar som att jag kan äta hur mycket som helst. Har idag tryckt i mig en American steakhouse melt från Subway, men den förslog inte. Jag sitter här med hungerfantasier och googlar menyer och hemsidor i jakten på morgondagens måltid. Fast jag ska bli bjuden på mat av min syster eftersom jag nyligen fyllde år. Helst äter jag bufféer, men även en ynka restaurangportion av rent somaliska mått duger för stunden. Äsch, pängar till mat har jag ju, det är bara att ta sig till affären och spendera dem på godsaker.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 7 oktober 2022 20:20

Nu drar jag iväg till bästa puben God vän. Finskjortan är påtagen och deodorant sprutad på den. Jag är redo. Norrköping, är ni redo att möta stans främsta hattrullare? Dagen tillbringades med att leta tomburka och det gick bra, jag fick ihop en tjuga för dem. Nu så har jag 150 kronor i plånboken och de ska omsättas i öl. Beställer jag mellanstorleken räcker det till hela tre stycken. Men min vän mångmiljonären Bosse Rulltårta ska med och kanske kan man bli bjuden på något drickbart av honom. Det lutar åt en toppenkväll, jag är taggad till tusen. Hela världen möts på God vän.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 7 oktober 2022 19:39

Vill jag in på psyket, eller hålla mig utanför murarna och de låsta dörrarna? Vill jag leva ett liv i frihet eller bli behandlad som ett barn på ett gruppboende? På psyket finns det läckerbitar att prata med och fantisera om, det är ett kvinnodominerat yrke att jobba som skötare eller sjuksköterskor. Hemma får jag skaka i tjillevippen till porrsidor på nätet, that's it! Ibland känner jag för att bara lägga mig ned och dö, så ska det väl inte vara i ett någorlunda normalt liv? Lita på att jag ej komer att ringa till akutenheten, AE och beklaga mig. Det kan sluta med en månads inläggning/inlåsning. Jag antar att jag är för frisk för att vara inlagd, men för sjuk för att vara hemma. Hur jag än mig vänder har jag rumpan därbak.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 7 oktober 2022 01:21

Jaha, då var det fredag igen då. Känns som att de duggar tätt, minst en gång i veckan. En annan går hemma och loppar sig dagarna i ända och därför spelar det inte så stor roll för mig vilken dag det är. Grattis till helgledigheten som snart är här, alla knegare. Jag knäcker en folköl och saluterar er, löneslavar. Själv ska jag till Systembolaget imorgon för lite oktoberferstöl, annars händer inget särskilt hos mig. Det får bli att ligga mycket på sängen för att sova bort eländet till liv är det enda jag kan komma på. Nåja, ta dig du en fredagsgrogg och njut av den korta helgen. Ha det bra.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards