Alla inlägg den 11 oktober 2022

Av Fester Bestertester - 11 oktober 2022 19:12

Stolliga lilla frugan och jag är på besök hos Nils-Erik med fru och vi har avnjutit en mycket god måltid. Det var Nils-Eriks fru som höll i taktpinnen, men min lilla stolla var med i köket och snappade förhoppningsvis upp ett och annat. Maten intogs vid makarnas ekbord i hjärtat av herrummet och som den smakade. Sedan sa vi bestämt åt våra fruar att gå ut i köket. Vi karlar skulle drick punsch, samtala och titta i magasin. Då kan man inte ha två virrpannor springandes omkring. Än är kvällen ung och än känner jag inte för att gå hem till mig. Vi blir nog kvar ett par timmar till, min lilla toka och jag. Hemma bra, men borta bäst.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 11 oktober 2022 18:50

Snuten kom och störde oss när vi satt i Hörsalsparken och tog oss lite att dricka. De var väldigt kaxiga och anabolastinna, två yngre förmågor. De tvingade oss att hälla ut drycken i våra öppnade öl och sa åt oss att bryta upp. Viggar'n ilsknade till och det med all rätt. Han hötte med näven åt snutarna och kallade dem för fascister. Det räckte för idioterna till grisar, de slet tag i honom och gick med honom till patrullbilen. Att trakassera oss törstiga är att plocka billiga poäng, lätt för snutarna att bli malliga när de anser sig ha gjort sitt jobb. Se för faen till att ta itu med de gängkriminella istället och sluta förstör för oss som bara sitter och har det trevligt.


MVH/Hasse Promille

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards