Alla inlägg den 12 oktober 2022

Av Fester Bestertester - 12 oktober 2022 19:22

Tjenixen. Här sitter jag och längtar efter umgänge. Jag är helt ensam och har inga öl att dricka hemma. Vad göra? Glo på TV eller slösurfa. Jag skulle kunna ringa Hasse Promilles kran, men lägger hellre allt krut på öl på krogen istället. Jag har en tvåhundring, men den är tänkt att jag ska ha till mat, jag får inga pengar av socialen förrän nästa vecka. Men om jag får helt slut på flis i förtid är de inte omöjliga, man kan få en extraslant. I så fall skulle jag kunna gå till bästa puben God vän redan imorgon. Och kanske får jag med mig Bosse Rulltårta och hans svullna plånbok. Sitta hemma och försmäkta är inget vidare, det måste ni hålla med mig om. Hela världen möts på God vän.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 12 oktober 2022 19:04

Idag har jag inte gjort många knop. Har inte varit utanför dörren förutom en gång då jag gick ut för att röka. Hade absolut ingen lust att ens gå till mataffären. Tur då att jag hade pryttlar hemma: Coca-Cola Zero, folköl, snus och lite frysmat. Det är oklart varför jag får dagar som denna, kan det ha att göra med så kallade negativa symptom? En del av min diagnos. Imorgon måste jag dock upp och det tidigt, då jag ska få min injektion. Men det är morgondagens bekymmer. Jag har inget gjort idag och kommer inte att ha gjort något när denna dag är över. Slö, slappp och likgiltig.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards