Alla inlägg den 16 oktober 2022

Av Fester Bestertester - 16 oktober 2022 23:17

Håll tand för tunga, ditt missfoster. Ditt avskräde, ditt avaskrap! Du går under det mänskliga namnet Lars, men ditt riktiga namn är ytrewq&m=kliopSM. Dra helvete och runka din fjong och låt oss andra vara ifred. Jag är en upstanding member of "I" och accepterar inga bakslag, såvid vi inte har blött oss till makten precis som SD lyckades med. Heil und fette Beute, mina parteigenossen.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 16 oktober 2022 21:27

Jag satte kvällskoppen kaffe i halsen när jag läste vad vår X skrev, det där om att ej ha könsumgänge med personer av samma kön som en själv. Hur vet du att det inte är något för dig om du inte har testat? Ryck upp dig och kom med på galej med killar som gillar killar, istället för att sitta och tycka synd om dig själv.


Jag kan mycket väl tänka mig att betala för sex och är villig att göra det med dig, X. Både betala-biten och det andra. Lägg dig och sov på saken, för all del, men glöm för allt i världen inte att tänka på att här finnes en stabil och lugn man att ha det trevligt med.


Jag blev så glad efter att ha sett en Pils Noppe-film att jag känner hur min altruistiska ådra växer sig stor och svullen. Precis som ni vet vad som också gör det.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 16 oktober 2022 20:47

Jag tackar ödmjukast för ditt stöd i dessa svåra tider, NN. Utan att ha berättat någon för dig ringde du upp mig och körde frågesport över telefonapparaten med mig. Stort tack för det spontana samtal det ledde till. Men det viktigaste för min vän var att slå mig på fingrarna i frågesport och det gjorde han, om än knappt. Nu utbrister jag i ett stort och trefaldigt "hurra" åt oss båda. Vad bra vi är, du NN och jag. Vore det inte för en avgrundsdjup (minst 500 meter) ångesthåla hade jag ringt upp dig och tackat för ditt samtal. Observera att vare sig min kamrat eller jag har fallenhet för samkönat umgänge i sovkammaren.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 16 oktober 2022 19:51

Efter en stund tränande på "skrik i panik" har jag flyttat upp mig en division. Gjorde detta sjelfsvåldigt precis innan jag författade dessa rader och må ni tro vad stolt jag är. En riktig tiopoängare på min ära!


Något lite lustigt var att efter jag skrikit i intervaller har varje avslutad sådan följts av dunkningar i golv, väggar och/eller tak. Kan det vara någon sorts spöken (poltergeist?) som ligger bakom detta? Bra, i så fall. Inte låter jag mig skrämas till tystnad, glöm det. Ni känner väl mig efter femton år här på bloggen?


För att citera punklegendarerna The Exoploited och deras bästa låt: "You're a fucking bastard". Detta är menat till "O", denna lumpna organisation av avfällingar. "Fuck youze and die!"


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 16 oktober 2022 19:37

"Ha det det gott, alla" avslutade Ronny sitt senaste inlägg med. Tack för att du bryr dig om dina vänner, men var det inte bara en standardfras du precis rapade upp? Jag vill också ha det gott. Fasen, jag skulle vara nöjd med dåligt mående nästan varje dag om det var av kort och snabbt övergående karaktär. Sakta men säkert mals jag ned. Det lilla motstånd jag kunnat bjuda på är minsann av övergående karaktär, medan det som plågar mig är permanent i olika intervaller.


Jag önskar att jag "lydde ditt råd", Ronny, men jag kan inte. Om du och alla andra bara visste vilka mina fiender är och vad de är kapabla till (främst mass- och seriemord) så skulle ni förmodligen göra i byxorna av förfäran.


Där finns en plan för många av oss mer prominenta invånare på vår lilla jord. Jag har via tecken och ord viskade i mitt öra fått veta vad som väntar mig om "O" får sin vilja igenom. Det brukar de få, så ni förstår väl hur rysligt rädd jag är?


Nåja, "Living well is the best revenge" heter det och det låter bra tycker jag. Synd bara att jag ingen susning har om hur man lever bra.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 16 oktober 2022 18:51

Det var så sant, jag har ju glömt att berätta något viktigt. Försökringskassan vill ha ut mig i arbete efter några år som sjukskriven. "Aj, min rygg!" I veckan ska jag träffa en av lakejerna från denna ödesdigra myndighet på Arbetsförmedlingen, ett möte är inbokat med dessa två ormar. Jag ska träna på att halta så fort jag kommer hem. Detta är viktigt för mig som ej är skapt att arbeta. Det har talats om Samhall, men där passar inte jag in. Jag har ju inget begåvningshandikapp. Nåja, det blir om ett par dar, nu ska jag för fasen festa och inte grubbla. Ha det gott, alla.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 16 oktober 2022 18:37

Nå, ska jag ringa mina polare på akutenheten, AE? Jag känner för lite skönt snack om sport, musik och film, mina tre huvudintressen. Kanske får jag om jag ringer prata med hon Birgitta, hon gilllar ju Liverpool. Jobbar inte hon ikväll får jag hålla till godo med någon annan sjuksyrra. Amanda kanske, eller Lisen.


Jag kommer att tänka på en vits jag kommit på. Den kommer här: "Tjuven, tänkte polisen. Tjuven tänkte på Lisen". Se där, den var väl finurlig?


Nej, allvarligt talat måste jag få hjälp av vården mot min dagliga ångest. De självutnämnda förståsigpåarna säger att ångest är ofarligt, men med samma britst på logik kan jag säga att det är ofrarligt att balansera på ett broräcke, det gäller ju bara att inte ramla ned. Ångest dödar eftersom den kan driva den som lider av det till självmord. Det är min förbaskade rätt att få lite hjälp av psykiatrin.


Jag har en slatt whisky jag ska slå i mig, sedan gör jag ett försök att sova bort återstoden av söndagen. Tja rå!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 16 oktober 2022 18:25

Idag spelas/spelades det två matcher i sporten fotboll. Djurgården täflade hemma mot AIK och Hammarby täflar borta mot Mjällby. Man leder med tre noll i haltid så visst blir det seger för grönvitt. Var det idag Allsvenskan avgjordes? Häckes Swing har ju fått en liten lucka ned till Djurgården på andra plats. Jag skulle tro det. Jag är beredd att utnämna Häcken Swing till svenska mästare om de klår AIK nu i veckan som kommer. Hmmm... Har inte Norrköping ett lag i Allsvenskan? Kollade precis över halvan utan resultat. Äh, jag får väl kolla igen då och denna gång börja från botten, då borde jag råka på dem rätt snart.


MVH/Tjotta Olssons överman

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards