Alla inlägg den 18 oktober 2022

Av Fester Bestertester - 18 oktober 2022 23:57

För omväxlings skull mår jag faktiskt rätt bra just nu. Har inget direkt att klaga på och det är storartat. Formidabelt på min ära! Medicinerade nyss, men plockade bort Stesoliden jag har vid tio när jag ska ta min sista medicin för dagen. Jag behövde den inte, det är vad som hindrar mig för att dra på mig ett missbruk av den medicinen, att jag inte tar den slentrianmässigt. Faktiskt ser jag fram emot morgondagen, den ska jag ta mig an med liv och lust. Ångesten har släppt och jag är så tacksam. Prisa Gud!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 18 oktober 2022 22:47

Via RFSL:s hemsida har jag beställt hem en smygbög i medelåldern. Han har fru och barn, så sekretessen är stor. Han kommer att komma hem till mig imorgon för lite skön brottning. Tar det lite lugnt med honom då han ej är så erfaren och förmodligen aldrig tänjt ut sin ringmuskel till max. Jag har tänkt att plocka fram mina analpluggar i olika storlekar och visa på mig själv hur man gör. Detta ser jag verkligen fram emot och väntar mig inget formidabelt motstånd. Jag ska nog kunna få omkull honom på två röda om så krävs. Imorgon blir det du och jag, NN. Jag längtar.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 18 oktober 2022 22:09

Det blev en sväng till konditorn för mazaränger, biskvier och andra härliga bakverk. Nu avnjuter jag några av dem till kaffe med punsch. Kaffet brygde jag själv, det kan en karl göra utan att tappa respekten för sig själv. Det är ju inte som att jag ställer mig vid kvinnans plats, spiseln. Punschen smakar utsökt ska ni veta. Och när den flaskan jag dricker av nu är slut har jag en till i barskåpet. Punsch får jag aldrig bli utan, hur skulle det se ut? Frugan då, kanske ni undrar? Hon har fått sin matskål påfylld med läckra Frolic och ligger nu förmodligen och sover sin skönhetssömn. Själv blir jag uppe ett tag till, jag tänkte kika lite på TV med glaset i handen och flaskan bredvid mig. Adjöken.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 18 oktober 2022 21:45

Att det ska vara så jämra svårt att sluta röka.Jag har ju min svit på 52 dagar utan bloss att kopiera och överträffa. Dagtid är jag på mötepslatsen och då skenar jag ut i tid och otid och röker. Väl hemma lyckas jag hålla begäret stången. Jag är inte ens sugen på att röka på mötesplatsen, gör det för att lindra min oro.Jag får börja ha snus med mig dit och gå ut och trava runt lite lite då och då. Jag klarar mig bevisligen utan ciggen, det gäller bara att fimpa för gott. Kanske det blir av imorgon. Men nej, ska röka upp de cigg jag har kvar först. I övermorgon kanske. Eller nästa vecka. Eller nästa månad. Eller aldrig...


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 18 oktober 2022 21:09

Glada gänget och jag gick vid tio över tio till Hörasalsparken, men uj vad det regnade. Jag tröttnade och föreslog att vi skulle flytta på oss. Sagt och gjort, vi gick in i et närliggande garage och fattade posto där inne. Längs med en vägg var där ett räcke, eller vad man ska kalla det. En balk i metall som löpte längs hela väggen. Den funkade att sitta på, men man fick resa på sig lite då och då, då jag upplevde att jag blev öm i baken.


Det var det vanliga gänget. Mannen meddet illröda ansiktet reste på sig och började fumla med byxorna. Vi reagerade direkt och sa åt honom att gå iväg en bit. Det var dags för honom att bajsa i vanlig ordning, men han fick göra det några bilar bort.


Jag öste i mig åtta burkar och gick sedan hemåt med en omväg till Systembolaget för påfylllning. Det gick bra, jag fick köpa ut. Nu hoppas jag att onsdagen bjuder på bättre väder så att man kan vara ute i friska luften och läska sig. Vi får se, annars funkar det med garage.


MVH/Hasse Promille

Av Fester Bestertester - 18 oktober 2022 02:52

Jag har nöjet att meddela att jag är jättefull. Detta efter en helkväll hos min kompis på hans boende. Fick i mig minst sex öl och valde sedan att tacka för mig, då jag hade en längre sträcka att gå hem. Man vill ju inte bli rånad eller klippt av snuten. Tack, NN, för chipsen och starkölen. Du själv belönades med åtta folköl, det var du värd. Nu ska jag knoppa så blir det på't igen imorgon. Jag ringer dig, NN, om jag skulle bli extremt törstig under dagen.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards