Alla inlägg den 26 oktober 2022

Av Fester Bestertester - 26 oktober 2022 23:58

Jag letade efter lite fräcka filmer och hittade en där skådisarna har faecesavgång på varandra. Sådant tänder mig till tusen. Men jag vet inte om det vore en bra ide att ha sådan sex i min lägenhet, det kan ju smetas avföring på möbler och sängkläder. Bättre då att titta på när styva skådisar har det. Jag kommer att börja med gammal hederlig porr och så sakteliga fråga ut min kille vad han tycker om filmer med avföring i. Tänk om han tänder på alla cylindrar, vilken lyckträff det vore. En annan har aldrig haft faecessex, men någon gång ska kanske vara den första.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 26 oktober 2022 22:51

En kille kommer hem till mig imorgon på lite brottning. Han är en man i sina bästa år och har varit med länge i branschen om man säger så. Som vanligt värmer vi upp i min soffa med en av Gerd Fistulators filmer samtidigt som vi läppjar på varsin drink. Sedan kanske analpluggarna tas fram och ivriga händer tar för sig av och utforskar den andres kropp. Sedan vill jag bli utmanad på en match, en match som förmodligen slutar i mitt sovrum. Naturligtvis kör vi med skydd, man vill ju inte dra på sig A.I.D.S Vi har träffats förr, men staden är liten och utbudet av killar som gillar är inte det bästa. Men han är dokumenterat skön, snubben som kommer till mig imorgon.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 26 oktober 2022 22:03

Jag lyssnar på Ebba Grön och "Kärlek och uppror". Jag minns det som igår när min storasyster gick till Hageby centrum och tjackade den skivan åt mig. Punk med ska-undertoner bjuds man på vid en lyssning. Dessutom har jag kvar mina singlar (alla) med bandet om än i uselt skick. De må vara kommunister, men jäklar vilka fina låtar de skrev. Det blir att lyssna på allt med bandet, alla tre LP:ar och alla singlar. Och så klassikern från en samlingsskiva, "Skjut en snut". Är jag månne en smygpunkare?


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 26 oktober 2022 21:55

Förra veckan skulle min mamma ha fyllt 80 år och nästa vecka skulle min pappa ha fyllt 82. Som jag saknar dem. Ibland om kvällarna kommer jag på mig själv med att lyfta luren för att ringa dem, men kommer då på att de inte finns längre. Mamma dog i cancer och pappa efter en stroke. Men jag hade kunnat vara föräldralös redan i början på nittiotalet. Jag fick 30 bonusår med mina stackars föräldrar innan de dukade under. En sak är jag glad över och det är att jag sa till dem att jag älskade dem flera gånger. Fy fan att se sin mamma bara ligga i sin säng med morfinplåster på och försiktigt dricka ur en mugg med sugrör. Eller min pappa som inget fick att äta eller dricka på sjukhuset. Dessutom fick han ju inte röka sina cigaretter där. Har du dina föräldrar kvar i livet, ring dem och säg att du älskar dem. Imorgon kan det vara försent.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 26 oktober 2022 21:26

Jag handlade plockgodis för över en hundring idag. Har ätit så dant att jag mår illa. Jag som skulle börja leva asketiskt. Så gick det med det löftet. Men jag har ingen öl druckit sedan i söndags och inga cigg rökt sedan i lördags. Alltid något. Äh, vad fasen, man kan inte klippa alla begär rakt av, man får ta det pö om pö. Ett steg i taget helt enkelt. Nu vet jag att jag ska akta mig för lösgodis, jag mår bara dåligt av det. Dessutom dricker jag en tvålitersläsk, fast den är i och för sig sockerfri. Öl- och rökfri, det är dock inte illa, eller hur?


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards