Alla inlägg den 21 oktober 2022

Av Fester Bestertester - 21 oktober 2022 21:41

Nej men hej på er, alla godingar. Hela gänget är hemma hos mig och vi har det så trevligt. På stereon har bland annat Divine, Queen och Bronski Beat spelats och det är toppenbra musik för killar som gillar. Du, Ronny: jag ska lämna dig ifred, du är ju inte homo och du kan aldrig bli min. Men du är ju så go' att jag får svårt att hålla fingrarnan i styr.


Det där med flaskhalsen i min stjärt var bara ämnat som underhållning, det är ett partytrick jag brukar köra med. Visst kan man ha det trevligt tillsamans utan att man ska vara naken och brottas, det är ju kvällen ett bevis på.


Nu ska jag ta en näve chips och så fortsätter vi dricka, prata och stoja. Förresten hälsar X till er alla. Då var det sagt. Adjöken.


MVH/Lennart K Lindstöm

Av Fester Bestertester - 21 oktober 2022 21:06

Tjena! Jag är på fest hemma hos Lennart K Lindstöm och det är rätt så kul. Fast vad han kramade mig när jag kom in till honom, lite väl länge och hårt. Jag hamnade bredvid honom i soffan och han höll på och äcklade sig, så jag fick säga åt honom att sluta. Faktiskt gjorde han det. Nåja vi började dricka och äta snacks. Lennart spelade Baccara och Donna Summer på stereon och det var väl okej, men jag föredrar Lasse Stefanz. Tyvärr reste sig Lennart upp och drog ned byxorna. Han tog en ölflaska och tryckte upp den där nere och tjoade och stojade. Applådåskor drogs ned, men inte från mig. Det är ju äckligt. Nu har Lennart lugnat ned sig och han har behållt kläderna på, alltid något. Har han äntligen förstått att vi andra inte är intresserade av honom annat än som vän? Kvällen är inte slut, så vi får se om jag blir kvar här en timma till eller om det blir längre. En sak är säker och det är att det ingen pub blir idag. Jag har några hundra på fickan, de blåser jag med lätthet imorgon om jag går till God vän då. Fredag helkväll hos "Lennta" och lördag på bästa puben God vän? Det kan jag leva med.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 21 oktober 2022 20:53

Det har inte blivit en enda cigarett idag och det är utomordentligt. Har bara rökt en om dagen i två eller tre dagar så att gå ned till noll var faktiskt inte så svårt. Nu får vi se hur det går. Resten av fredagen blir det nog inga rökta, men hur blir det på lördag? Jag ska på fotboll med ett gäng och då blir det lätt att man tar sig ett bloss eller två. Ska jag våga gå hemifrån utan cigaretter på fickan, eller ska jag ta med mig paketet i fall att? Nu sitter jag med en snus inne och den gör jobbet lite grann i alla fall. Gör det lättare att avhålla mig från ciggen. Tänk om jag har börjat på en ny svit, det vore förträffligt. Då är detta dag ett. Det är bara att kämpa på, ta en dag i taget och inte förbanna sig själv om man trillar dit igen. På't igen. bara.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 21 oktober 2022 02:03

Det är på tiden att vi skribenter på bloggen träffas igen efter alldeles för länge sedan sist. Därför är ni härmed inbjudna till mig allihop. Jag tillhandahåller chips och salta pinnar, dryck får ni ta med er själva. Observera att jag ej bjuder på mat, så ni får svulla innan ni kommer hem till mig. Om andan faller på hade jag tänkt att spexa, köra ett väl beprövat partytrick: föra upp glasflaskor i baken. Den som vill kan få sova över och gärna i min dubbelsäng, så får vi se hur vågade vi vill bli. Detta är festen du inte vill missa. Släpp greppet om ditt organ och ta ett grabbatag om mitt istället. Jag hoppas att vi ses.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 21 oktober 2022 01:14

Mina prominenta röster "J" och "D" håller sig borta nu i natt. Skönt det, jag behöver vila lite från mina farofyllda och krävande uppgifter. Jag har alltså inga platser jag måste gå till för att hålla utomjordingarna i schack. Istället sitter jag hemma i stugvärmen och dricker folköl som om det ingen morgondag finns. Jag har gjort så mycket för att hjälpa mänskligheten, ändå sitter jag här utan utmärkelser. Jag är lite av en Satanist och tarvar omedelbar belöning, inte vänta på livet efter döden som ett lealöst fån. Njutning nu! Förhoppningsvis fortsätter rösterna i huvudet att hålla sig borta, det vore inte helt fel med lite sömn om natten för en gångs skull. Jag önskar att få dra timmerstockar, är det för mycket begärt?


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards