Alla inlägg den 15 oktober 2022

Av Fester Bestertester - 15 oktober 2022 22:25

Här sitter jag och plågas av dåligt mående. Dåligt, dåligt, dåligt mående. Vet inte vad jag ska ta mig till anat än att ringa AE idag igen. Jag orkar inte skriva ordentligt, det får bli sadferL-m56asd3Jkrlm. Kommer att ringa AE, det kan jag lova dig. aerW8hjlrpppYghvaq2v. jag saknar mina föräldrar något alldeles förskräckligt. Vill ha tillbaka dem på momangen. Vill ha, vill ha, villl ha! Nej, nu försöker jag komma til ro i sängen. Sova är jag dokumenterat duktig på. fds5jqqAjlkjp(! Så det så.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 15 oktober 2022 21:54

Jag grunnar på att ringa akutenheten AE. Jag är talträngd och vill gärna ha någon att snacka med. Ringde dem på fyllan i natt men kan inte få nog av dem. Vid sista samtalet medicinerade jag med en Stesolid enligt AE:s vilja. Men jag vill inte hålla på att ta piller hela tiden, jag vill må bra ändå, som omedicinerad. Det är väl bara att acceptera att man är ett psykfall och knapra på. Hade turen att få prata med ett förståeligt fruntimmer igår, kan jag ha tur även idag? Jag vill bli vaggad till sömns, jag tarvar samtal med en lugnande kvinnas röst. Den om ändå hade vänner att prata med om stort och smått.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 15 oktober 2022 16:28

Igår blev jag lite full och fick minnesluckor. Kollade in mitt facebook-konto och ett forum jag brukar hänga på. Det verkar inte om att jag gjorde bort mig på fyllan. Puh! Någon gång ska jag ha turen med mig. Drack åtta 6,8:or, det var vad jag pallade med. Vaknade halv tre och skyndade iväg till Systembolaget för en whisky och ett par öl. Det är farligt med Internet, man kan göra bort sig rejält, det vet jag av egen erfarenhet. Men inte denna gång.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards