Alla inlägg den 29 oktober 2022

Av Fester Bestertester - 29 oktober 2022 22:51

En milstolpe är nådd. Idag firar jag en vecka som rökfri. Det ska visst vara som svårast att sluta röka i början, men det ska tydligen lätta efter en period. Visst är jag röksugen och skulle gärna gå ned på gården för ett bloss, men jag tänker inte ge efter för suget, såvida det inte blir galet kraftigt. Vägen mot ett totalt rökstopp ligger öppen. Vad häftigt det känns att kunna kalla sig före detta rökare, rökfri, rent av renlevnadsman. Nja, det där sista vet jag inte om jag kvalificerar mig för, ärligt talat. Nu sitter jag med en snus inne och inväntar natten så jag får sova och vakna upp till dag åtta utan blossen. Mina kära/hatade bloss.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 29 oktober 2022 21:24

Min gode än och vapendragare Nils-Erik har gått hem till sig efter att ha varit hemma hos mig en sväng. Jag bjöd på bröd med lagrad ost, det fick räcka i matväg. Dessutom hade jag både punsch och whisky att bjuda på. Vi lät oss väl smaka och efter en stund plockade jag fram bakverken jag köpte igår. Vi skålade, vi mumsade på kakor, vi spisade musik. Det blev till en trevlig stund. Avslutningsvis hämtade jag lilla frugan och avkrävde henne massage för mig och Nils-Erik. Nu har han gått och stolliga lilla frugan ligger åter på sin förträffliga madrass. Det är för stunder som denna jag lever. Nästa gång ses vi hemma hos dig, Nils-Erik.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 29 oktober 2022 20:09

Det stod en del på schemat idag, men jag låg bara och sov, ända till halv två på eftermiddagen. Det blev ingen mat (tur att jag hade en frysrätt hemma), inget godis, ingen ost och inget hämtande av paket. Eftersom jag hade tänkt att besöka en före detta arbetskamrat imorgon blir det väl inget gjort imorgon heller. Jag har till fredag på mig att hämta paketet innan det skickas tillbaka. Det är tråkigt, men jag får väl lägga mig tidigt så jag kommer upp och iväg på mina ärenden imorgon. När jag får sova vill jag inte och när jag inte vill sova får jag. Blä!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 29 oktober 2022 20:04

IFK Norrköping Lesbisk slutar på en andraplats i Elitettan med en match kvar. Därmed blir man uppflyttade i Lesbiska Allsvenskan till nästa säsong. Jag var själv på matchen och spaanade in tjejerna. De flesta har lite väl små bröst, men deras ben och rumpor är det inga fel på. Det ser så kul ut när de kämpar om bollen och skriker i falsett närhelst ett domslut går emot dem. Gissa om jag skulle vilja vara med dem in i omklädningsrummet. Jag tycker att de flesta spelarna var söta, synd bara om de är lesbiska. Hatten av och grattis till er, små liv.


MVH/Tjotta Olssons överman

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards