Alla inlägg den 1 mars 2022

Av Fester Bestertester - 1 mars 2022 23:30

Jag avslutar dagen med att lyssna på musik. Det blir hårdrock och lite punk som vanligt. Just nu snurrar Ozzy Osbourne's "Bark at the moon" i spelaren och den är förträfflig. Musik är en stämningshöjare och jag vill ha den rivig och oborstad. Sån där jäkla disco eller AOR kan ta och gräva ned sig. "Do it yourself" är mottot jag lever efter, det är punkens hörnsten. Skrik och vrål: gärna! Ska sätta på Slayer's coverskiva "Undisputed attitude" så kommer jag att sova sött sedan. Det är punk och hårdrock i en salig blandning. Musik lugnar mina nerver, musik är en stor del av mitt liv.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 1 mars 2022 23:14

Jag har "klickat" med en pensionerad kvinna på mötseplatsen jag brukar gå till. Idag skojade hon om att sitta i mitt knä. Jag själv är motbjudande, så intresse från kjoltyg är mer än jag kan förvänta mig. Frågan är om jag ska bjuda ut henne på mat och dryck på valfri pub eller inte. Jag är rädd för att hon ska klänga fast vid mig som värsta sortens bläckfisk, då hon vantrivs på sitt boende. Just det, hon har ingen egen lägenhet. Kanske kan jag njuta av hennes snippa och sedan bli lämnad ifred. Att ligga och mysa och uttala kärleksbetygelser ligger inte för mig. Jag vill tömma och glömma. Ska jag svara på de subtila signaler jag får från denna kvinna, eller ska jag sitta ensam och masturbera?


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 1 mars 2022 20:56

Det får bli en tid i celibat av medicinska skäl. Jag har förfärligt ont i rumpan, den har gåtts hårt åt den senaste tiden. Jag lider av avföringsinkontinens och måste ha på mig vuxenblöjor. Jag avslutade senaste brottningsmatchen med att trycka upp min maffigaste analplugg i stjärten och det var droppen som fick bägaren att rinna över, att få bajset att rinna ut okontrollerat. Nu avhåller jag mig från anal penetration några veckor, men jag har ju en mun jag kan göra liderliga män nöjda med. Helt utan brottning behöver jag inte vara med andra ord.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 1 mars 2022 19:18

Gänget och jag satt i Olaiparken idag. Vi kom dit mellan tio och halv elva på förmiddagen och vi fattade genast posto vid en av de bekväma parkbänkarna. Det var jag, Finske mannen, Mannen med militärkepsen (också finne, fattas bara) och Mannen med det illröda ansiktet. Vi drack både öl och Marinella, den flaskan la vi ihop till gemensamt och det smakade ypperligt.


Vi var utom räckhåll för de fascistoida vakterna som härjar i varuhusen och på Systembolaget och behövde bara oroa oss för snuten. Men ingen snut syntes till och det var förträffligt. Vi fick dricka vår dryck ifred och vi störde ingen. Ja, förutom när Mannen med det illröda ansiktet satte sig på huk och bajsade, men han hade den goda smaken att göra det i en större buske. Men visst slog ångorna från hans tarmar emot oss, men det obehaget gick snabbt över.


Nu är jag hemma och dricker av ett sexpack folköl jag köpte i en affär på vägen hem. Fullare än jag är behöver jag inte bli. Jag orkar inte hålla igång som förr, men jag gör mitt bästa för att nå upp till hög promillehalt. Vi ses igen imorgon, grabbar!


MVH/Hasse Promille

Av Fester Bestertester - 1 mars 2022 18:42

Jag har smuttat lite på min whisky och känner mig i god form. Lite yr i bollen precis som jag alltid vill vara. Kommer inte att dricka upp hela flaskan (Seagram's) ikväll, jag sparar lite tills imorgon. Det enda som rubbar mina cirklar är att skivspelaren i datorn hackar. Det är grejer, att dricka sig salongis och röka cigaretter. Det kan man inte på sjukhuset. Jo, röka lite, men nu tar jag mig ett bloss när jag känner för det. Men alkohol får man inte i sig på sjukhuset och jag har varit utan i nästan en månad. Min torra period är över.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 1 mars 2022 17:04

Igår lekte jag med tanken på att öppna min whiskyflaska. Men jag gjorde aldrig slag i saken, så nu har jag en orörd sjuttis hemma. Eftersom jag måste upp tidigt imorgon kommer jag dock inte att tippa i mig hela flarran ikväll. Lite självbehärskning har jag allt. Kommer att på sin höjd dricka mig salongsberusad. Lullig och fin precis som jag alltid vill vara.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards