Alla inlägg den 4 mars 2022

Av Fester Bestertester - 4 mars 2022 20:17

Min kompis har gett mig rådet att aldrig ringa akutenheten, AE. Ett bra tips, men vad ska man göra när man sitter ensam hemma med sina demoner? Det lutar åt att jag inte ringer AE ikväll/inatt, men man vet aldrig. Det är en lisa för själen att ringa dem och snacka bort en fem, tio minuter. Bättre att mota Olle i grind än att vänta med ett samtal till AE när det gått så långt att man är fullt psykotisk. Vet inte vad jag ska göra, men ska försöka låta bli att ringa dem. Igen.


MVH/Herr x

Av Fester Bestertester - 4 mars 2022 18:35

Jag tar med mig min vän, mångmiljonären Bosse Rulltårta och går till bästa puben God vän. Jag har filat på min persiska och kan nästan föra ett samtal på språket. Tur det, för Fikret i baren gillar inte rasistiska svennar. Själv är jag sosse och avgudar Olof Palme, en samhällsbyggare och landsfader av rang.


Som vanligt hoppas jag på mycket brudar, så man har ett brett sortiment att välja från, vem som ska bli den man har könsumgänge med under natten. Jag är villig att bjussa på flera cider till den jag utsett som madrass.


Det blir att ta på sig finkläderna och smeta in håret med Pomada, sedan drar jag. Det är på God vän det händer, hela världen möts på God vän.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 4 mars 2022 18:02

Det blev en vända till Systembolaget idag för inhandling av lite öl. Köpte mig sju burkar Norrlands djup, de är lättdruckna och lagom (6,8%) starka. Jag började lite försiktigt med ett par folköl, men nu har jag öppnat det goda, det riktigt goda. Sju öl blir jag full på, men inte så farligt i ärlighetens namn. Jag hade tänkt mig en vit helg, men trillade alltså dit igen. "Man med tidigare alkoholmissbruk" stod det på datorskärmen om mig när jag var på mottagningen, men nu kanske det är dags att skippa ordet "tidigare". Jag är ta mig tusan en fullblodsalkoholist. Skål!


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards