Alla inlägg den 3 mars 2022

Av Fester Bestertester - 3 mars 2022 23:24

Jag har förlorat mig i mina gamla vågade magasin och till läsningen hade jag punsch och cigariller så det räckte och blev över. Jag ska ta upp frugan i huset imorgon och visa henne tidningarna och hur hon bör se ut och agera. Fast att frugan ska bli fri från sina osmakliga celluliter är för mycket att hoppas på. Nu är flaskan snart uppdrucken och i magen har jag två wienerbröd. Det har blivit dags att gå till kojs och jag gör det med glädje i kroppen. Jag har haft lite fin egentid.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 3 mars 2022 22:10

Det är ofta jag plågas av oro, jag har det dagligen. Skulle tro att det är mitt eländiga liv som gör mig orolig och ångestdriven. Det var inte psykiskt sjuk förtidspensionär jag skulle bli. Bitter är jag också. Jag tror bestämt att jag går till Systembolaget imorgon för lite "självmedicinering". Dricka bort fredagen och börja helgen med en fylla.


Det är inte så illa att jag kommer att ringa psykiatrins akutenhet, men närapå. Några uppmuntrande ord kan jag komma långt på. Men det lindrar endast för stunden, jag vill ha ett konstant bra mående. Inte så att jag tror att jag någonsin kan bli nöjd med mitt liv och gå runt med ett fånigt flin i ansiktet, men i varje fall ha dagar utan ångest och självmordstankar.


Idag har jag tjänat 280 kronor på en affär och de har jag tänkt omsätta i öl. Det räcker till minst två fyllor, vackert så. Full fredag och lördag och torrlagd endast en dag i helgen. Det kör vi på. Mitt mående kräfva dessa drycker.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 3 mars 2022 22:01

Här sitter jag med det billigaste joxet jag kunde hitta i mataffären, Burgenfels. Det är ett lågprismärke som säljs på ICA. Precis som Coop har sin Signum och Hemköp sin Emdbräu. Har fyra kvar i sexpacket, sedan har jag två sexpack till, Emdbräu. Det ena sexpacket (det orörda) ligger på kylning, så jag kan sätta i mig tolv stycken och göra det med lätthet. Sedan har jag som sagt ett sexpack till, men det står på köksgolvet. Den billigaste folkölen duger gott åt mig. Smaken är den rätta fast ruset uteblir. Jag föredrar normalt sett starköl, men har man dåligt med pengar så har man. 2,8:or for the win!


MVH/Hasse Promille

Av Fester Bestertester - 3 mars 2022 19:41

Usch då, en elektronikfirma, eller vad man ska kalla dem ska in i min lägenhet och joxa med ett vägguttag. Jag måste plocka lite skräp och göra fri väg för dem innan de dyker upp. Min lägenhet är onaturligt nedsmutsad och nedstökad, så jag hoppas att firmagubbarna inte skvallrar för hyresvärden. Fick ett papper med en fullmakt att fylla i, men ingen adress att skicka den till. Jag funderar på att tejpa upp den på ytterdörren. Jag som gått och köpt kuvert och frimärke idag. Jag ogillar starkt att folk kommer in i min lägenhet, men på onsdag nästa vecka kommer gubbarna hit. Gör ert jobb och strunta i om det är stökigt.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 3 mars 2022 19:27

En skiva låg och väntade på mig i hallen idag. Det var skivan "Who do we think we are?" med Deep Purple. Hoppsan, den kommer jag inte ihåg att jag har beställt. Jag måste ha beställt den på fyllan, jag är inte ens ett stort fan av gruppen, har bara fyra skivor med dem. Nu är frågan vad mer jag kan ha beställt. Tänk om jag beställt skivor för flera tusen, det vore inte bra. Det har varit skönt att ha varit berusad sex kvällar i rad, men det får inte göra så att jag missbrukar mitt bankkort. Mat måste jag ha först och främst, men även cigaretter. Har jag ruinerat mig?


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards