Direktlänk till inlägg 12 mars 2022

En simpel fråga

Av Fester Bestertester - 12 mars 2022 22:27

Jag vill inte framstå som en tiggare här på bloggen. Vad fasen, Bosse Rulltårta och jag har hittat på mycket skoj genom åren. Han som är tät, en hundring hit eller dit spelar ingen roll för honom. Istället sablar han ned mig och anklagar mig för att vara en notorisk suput som väljer flaskan framför mat. Inget kunde vara mer fel, jag finansierar mitt drickande på egen hand. Dessa ord författas från min mobiltelefon, jag är på puben just nu. Jag ställde Bosse en simpel fråga och fick ett nej. Det respekterar jag och han borde respektera mig tillbaka. För övrigt har jag jättekul på puben utan snåle Bosse.


MVH/Ronny

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fester Bestertester - Lördag 1 juni 23:27

Tidigare under dagen spelade TFK Norrköping en fotbollstäfling mot mediokra Sirius och förlorade stort, med fem ett. Nu ligger de trea från slutet och på kvalplats. De två efterföljande lagen möter varandra imorgon och vinner Kalmar FF den matchen är...

Av Fester Bestertester - Lördag 1 juni 22:59

Just nu håller Champions Leauge-finalen på och Real Madrid leder med två mål mot noll mot Borussia Dortmund. Det var tyskarna som började bäst, men Real tog över i andra och fick in två mål efter fina prestationer. Jag håller oftast på de lite mindre...

Av Fester Bestertester - Fredag 31 maj 19:49

Kommunen har bestämt att jag ska få god man, kommer att få en om bara några veckor. Det gillar jag inte, men vad kan jag göra annat än att lönlöst protestera? Allt för att jag är beroende av socialen för mitt uppehälle. Men lita på att jag fortsatt k...

Av Fester Bestertester - Fredag 31 maj 19:24

Jag hade en kille på besök under gårdagen. Han var lite yngre än mig och ack så viril. Som brukligt är när jag är värd bjöd jag på drinkar för att vi båda skulle bli lite avslapppnade inför vad som komma skulle. Dessutom tittade vi på film där killar...

Av Fester Bestertester - Torsdag 30 maj 21:36

Som vanligt är jag uppe i varv och upplever visst ångestpåslag. Har medicinerat med Stesolid, men den biter inte på ångesten så värst bra. Jag har kanske byggt upp en tolerans mot den medicinen. Sitter vid datorn och lyssnar på musik, samtidigt som j...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards