Alla inlägg den 30 januari 2022

Av Fester Bestertester - 30 januari 2022 00:39

Jag önskar er alla en god morgon. Idag ska jag bara ta det lugnt, dricka lite punsch och laga mat. Ja, du läste rätt: laga mat. Det blir att mikra en färdigrätt i mikrovågsugnen. Egentligen en fruntimmerssyssla, men min lilla fru har förargat mig, så hon kommer inte att släppas upp ur källaren idag. Vis av erfarenhet ser jag till att ha frysrätter hemma då jag inte orkar med frugan sju dagar i veckan. Hon får ligga och lata sig hela söndagen så får vi se hur hon sköter sig på måndag då jag planerar att ta upp hene i huset igen. Hon ska få värma en burk ärtsoppa åt mig och själv få smaka av den. Jag är blödig som ger frugan mat nästan varje dag, men är man en sann altruist som jag så gör man det med glädje. Det får vara nog med illa tillagad mat, någon gång måste stolliga frugan lära sig att behaga mig kulinariskt.


MVH/Arg motalabo

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards